tuppa Skrevet 5. februar 2020 #1 Skrevet 5. februar 2020 Hei! Jeg har reist til London flere ganger og skal på en ny tur i begynnelsen av mai. Har alltid holdt meg til Bayswater/Paddington området da det er sentralt og lett å reise videre med central line. Har greie erfaringer med hoteller her, men de er ofte av gammel standard. En venn har tipset om Shoreditch, og jeg har kikket litt rundt Whitechapel området, men etter det jeg ser i google maps blir det litt lenger unna. Formålet med turen er hygge og kos, god mat, musikal, oppleve typisk London (reiser med ei som ikke har vært der før). Leter etter hoteller på nett, men blir jo litt rådvill. Håper noen har noen tips:)
Gjest Elseby13 Skrevet 7. februar 2020 #2 Skrevet 7. februar 2020 St. Giles. Ligger i nærheten av Piccadilly og rett ved Oxford street.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #3 Skrevet 7. februar 2020 Jeg liker meg i Kensington eller rundt British Museum, men pleier alltid å gå for hva som enn er en god deal fra Hotwire.com. Da vet du ikke hvilket hotell du får før du har betalt, men med veldig gode priser + at du får vite rating på tripadvisor og nærhet til offentlig transport så er det uproblematisk. Anonymkode: c5265...0d6 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #4 Skrevet 7. februar 2020 Jeg varierer mellom Park Plaza Westminister (book rom med utsikt), og Radisson Blu Edwardain Kenilworth. Moderne hotell med god størrelse på rommene, og nærhet til tube. Anonymkode: eb906...79c 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #5 Skrevet 7. februar 2020 Jeg bruker alltid St. Giles eller Travelodge Covent garden. Er så vant til å bo midt i sentrum nå, at jeg ikke vurderer andre steder. Beliggenheten og lav pris betyr mest for meg Anonymkode: 778f3...dc4 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #6 Skrevet 1. mars 2020 Mulig du har bestilt nå men jeg synes Citizen M ser fint ut. De har 3 hoteller i London. Anonymkode: 1406e...a46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå