AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #1 Skrevet 5. februar 2020 Jeg har sett litt fra og til. Sist jeg så så var jo denne Ali og hun jenta i full gang med forelskelsesprat osv. Når jeg så det i kveld var det visst noe som hadde skjedd der og de var ikke partnere lenger. Hva er det som har skjedd? Fikk med meg at denne Ali hadde gjort noe, men hva? Hva skjedde her? Anonymkode: 6496a...614
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #2 Skrevet 5. februar 2020 Nei, ingen ser på... Anonymkode: a8833...29b 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #3 Skrevet 6. februar 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, ingen ser på... Anonymkode: a8833...29b Så morsom du er🙄 Jeg kan altså ikke spør spesifikt om det jeg lurer på i egen tråd fordi det ligger en tråd generelt om Love Island på 28 sider? Jeg MÅ liksom bruke tid på å gå igjennom alle sidene og likevel kanskje ikke finne svaret? Lei av tåpelige kommentarer som dine. Anonymkode: 6496a...614
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #4 Skrevet 6. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så morsom du er🙄 Jeg kan altså ikke spør spesifikt om det jeg lurer på i egen tråd fordi det ligger en tråd generelt om Love Island på 28 sider? Jeg MÅ liksom bruke tid på å gå igjennom alle sidene og likevel kanskje ikke finne svaret? Lei av tåpelige kommentarer som dine. Anonymkode: 6496a...614 Du kunne kanskje stilt det samme spørsmålet i tråden hvor serien diskuteres? Anonymkode: e5fd5...09c 8
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #5 Skrevet 6. februar 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kunne kanskje stilt det samme spørsmålet i tråden hvor serien diskuteres? Anonymkode: e5fd5...09c Jeg stiller det vel hvor enn jeg vil? Anonymkode: 6496a...614 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #6 Skrevet 7. februar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg stiller det vel hvor enn jeg vil? Anonymkode: 6496a...614 Nei, det gjør du ikke. Det blir jævla rotete her inne om det skal være 100 tråder om samme emne. Ta deg tid og les tråden om det er så jævla viktig for deg å vite det. Hot tips: har det nylig skjedd står det på en av de siste sidene Anonymkode: 261bc...eac 8
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #7 Skrevet 7. februar 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg stiller det vel hvor enn jeg vil? Anonymkode: 6496a...614 Om 20 personer har hvert sitt spørsmål om serien, så skjønner du vel at det blir et vanvittig rot her inne om alle skal lage sin egen tråd? Anonymkode: e5fd5...09c 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #8 Skrevet 7. februar 2020 På 5.2.2020 den 23.50, AnonymBruker skrev: Jeg har sett litt fra og til. Sist jeg så så var jo denne Ali og hun jenta i full gang med forelskelsesprat osv. Når jeg så det i kveld var det visst noe som hadde skjedd der og de var ikke partnere lenger. Hva er det som har skjedd? Fikk med meg at denne Ali hadde gjort noe, men hva? Hva skjedde her? Anonymkode: 6496a...614 Ali var utro mot Mie med nykommer Aranja ca to minutter etter at alle damene dro over gjerdet til casa amor, fordi han mente Aranja var mer passende konemateriale for en med muslimsk kulturell bakgrunn. Han ombestemte seg igjen to minutter etter at Mie kom tilbake og oppdaget at han var mer styrt av følelser enn fornuft. Flaks for Ali så var Mie like følelsesstyrt og tok han tilbake etter at han raidet kjøleskapet og serverte henne frukt ved bassenget. Han truet også med å dra derifra hvis hun sank til hans nivå og prøvde seg på noen andre. Anonymkode: dfffe...144
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #9 Skrevet 7. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ali var utro mot Mie med nykommer Aranja ca to minutter etter at alle damene dro over gjerdet til casa amor, fordi han mente Aranja var mer passende konemateriale for en med muslimsk kulturell bakgrunn. Han ombestemte seg igjen to minutter etter at Mie kom tilbake og oppdaget at han var mer styrt av følelser enn fornuft. Flaks for Ali så var Mie like følelsesstyrt og tok han tilbake etter at han raidet kjøleskapet og serverte henne frukt ved bassenget. Han truet også med å dra derifra hvis hun sank til hans nivå og prøvde seg på noen andre. Anonymkode: dfffe...144 Takk for svar😁 Hvordan utro var han? Kysset de liksom eller var det «bare» prat? Anonymkode: 6496a...614
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #10 Skrevet 7. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar😁 Hvordan utro var han? Kysset de liksom eller var det «bare» prat? Anonymkode: 6496a...614 Ali tok vekk Mies bamse og vinket Aranja opp i senga. Klina under dyna. Og flørta voldsomt hele dagen. Anonymkode: dfffe...144
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #11 Skrevet 8. februar 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Ali tok vekk Mies bamse og vinket Aranja opp i senga. Klina under dyna. Og flørta voldsomt hele dagen. Anonymkode: dfffe...144 Wtf, såpass😱 Hadde virkelig ikke fått inntrykk av at han var sånn. Og dette synet kom Mie tilbake til fra casa amore? Anonymkode: 6496a...614
Hulderen Skrevet 8. februar 2020 #12 Skrevet 8. februar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Wtf, såpass😱 Hadde virkelig ikke fått inntrykk av at han var sånn. Og dette synet kom Mie tilbake til fra casa amore? Anonymkode: 6496a...614 Hvis du går inn på Love Island appen, så kan du lese en grundig oppsummering av hva som skjedde siste uke. Der får du hele Ali-Mie-Aranja saken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå