AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #1 Skrevet 5. februar 2020 kjæresten har sluttet med å si noen pent til meg..Om at jeg ser bra ut idag, eller at jeg er pen, vakker osv. Men han bryr seg da det vet jeg og er glad i meg. Han sier han har følelser osv, men fortsatt så føler jeg meg litt visket vekk på en måte. vi har vare vært sammen i et år Anonymkode: 635c7...da4
Gjest HunSomSaDetRettUt Skrevet 5. februar 2020 #2 Skrevet 5. februar 2020 Skjønner ikke problemet...vil du IKKE spørre selv om hva slags svar du vil ha?
Mona123 Skrevet 5. februar 2020 #3 Skrevet 5. februar 2020 Tenker umiddelbart på at du må få andre måter å få selvtillit på. Hva sier kjæresten når du forteller at du savner at han gir deg komplimenter? 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #4 Skrevet 5. februar 2020 13 minutter siden, Mona123 skrev: Tenker umiddelbart på at du må få andre måter å få selvtillit på. Hva sier kjæresten når du forteller at du savner at han gir deg komplimenter? For å være ærlig har jeg ikke nevnt det til han, eneste jeg har nevnt er at jeg savner vi finner på noe sammen. Kino, dra på date, være et par hos vennene hans eller mine, føle er fellesskap. Han var enig, og sa ar lidenskapen kanskje var litt borte mellom oss. Han gjorde det slutt med meg for en måned siden, grunnen til dette var mye..Men han angrer to dager etterpå. alt dette gjør meg usikker, selvom han sier han har følelser, kontakter meg nok og bryr seg så har kanskje da selvtilliten min blitt litt svekket etter dette.. Anonymkode: 635c7...da4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #5 Skrevet 5. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å være ærlig har jeg ikke nevnt det til han, eneste jeg har nevnt er at jeg savner vi finner på noe sammen. Kino, dra på date, være et par hos vennene hans eller mine, føle er fellesskap. Han var enig, og sa ar lidenskapen kanskje var litt borte mellom oss. Han gjorde det slutt med meg for en måned siden, grunnen til dette var mye..Men han angrer to dager etterpå. alt dette gjør meg usikker, selvom han sier han har følelser, kontakter meg nok og bryr seg så har kanskje da selvtilliten min blitt litt svekket etter dette.. Anonymkode: 635c7...da4 TS her igjen! Jeg vurderer faktisk å ta litt avstand, han har ganske mye å tenke på. Har faktisk tatt litt avstand nå, og føler allerede han er mer gladere rundt meg, og snakker med meg på en finere måte nå. Følte han fort kunne bli litt hissig før, ta alt jeg sier feil osv. Anonymkode: 635c7...da4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #6 Skrevet 5. februar 2020 Menn er som regel ikke så gira på å si sånne ting. Det faller dem ikke naturlig. Mange gjør det i starten, fordi de vet kvinner liker det, men så slutter de etterhvert. Anonymkode: ba3e0...a1d
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #7 Skrevet 6. februar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Følte han fort kunne bli litt hissig før, ta alt jeg sier feil osv. Anonymkode: 635c7...da4 Dette her er ikke bra! Man skal ikke være redd for å si noe tilfelle kjæresten blir hissig, eller føle seg dårlig og ikke bra nok av kjæresten. Rakker han deg ned eller trakasserer iblandt? Begrenser du deg i ting eller oppførsel fordi du prøver å unngå å trå feil så han blir hissig igjen? Anonymkode: 0bd2c...725 1
~ m a u d e ~ Skrevet 6. februar 2020 #8 Skrevet 6. februar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her igjen! Jeg vurderer faktisk å ta litt avstand, han har ganske mye å tenke på. Har faktisk tatt litt avstand nå, og føler allerede han er mer gladere rundt meg, og snakker med meg på en finere måte nå. Følte han fort kunne bli litt hissig før, ta alt jeg sier feil osv. Anonymkode: 635c7...da4 Høres ut som du har funnet ut av dette selv nå. Man preges - enten man vil eller ei - av push og pull-mekanismer; Når noen er for pågående, vil man backe unna og forsøke å komme vekk, komme med færre komplimenter, unnlate å strekke seg...og i verste fall bli sur og sint. Når noen - særlig noen man opplever som et positivt tilskudd - drar seg unna og er utilgjengelige, vil man begynne å lure på hvor de er, hva de gjør, hva de tenker...og så vil man bli mer villig til å strekke seg og please de. Hvis man da sørger for å ha positive bidrag til andre, men ikke gi av seg selv før man får noe igjen, så kan man i prinsippet styre hvor mye man mottar av positiv oppmerksomhet, komplimenter eller hva det måtte være. Spør du meg, så er dette kjernen i sosial kompetanse. Det er som å ha to jevngode lag på banen. Det er noe de aller fleste ønsker seg.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #9 Skrevet 6. februar 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: kjæresten har sluttet med å si noen pent til meg..Om at jeg ser bra ut idag, eller at jeg er pen, vakker osv. Men han bryr seg da det vet jeg og er glad i meg. Han sier han har følelser osv, men fortsatt så føler jeg meg litt visket vekk på en måte. vi har vare vært sammen i et år Anonymkode: 635c7...da4 En ting du bør vite er at hvis du er avhengig av bekreftelse(komplimenter fra kjæresten din) for å være trygg, så er det egentlig ikke han du trenger bekreftelse fra. Det er jo deg, den eneste personen i verden, som du faktisk trenger bekreftelse fra. Hvorfor er ikke du god nok for deg selv? Hvis svaret ditt er at du er redd for å ikke være god nok for andre, så er det fordi du har satt deg selv lavere enn andre mennesker. Hvorfor har du gjort dette mot deg selv? Anonymkode: 3f2f9...260
Bamseklemmer Skrevet 6. februar 2020 #10 Skrevet 6. februar 2020 Tror bare du er mere romantisk anlagt, hvis du er sikker på at han elsker deg, så gjør han det nok uten å bevise det. Men det skal jo bare litt berøring, blikk, og lite kyss på kinnet til for at du føler det. At du må høre det hver dag er vel ikke så vanlig? Synes det er stor forskjell "å være glad i" og "elsker deg" jeg da. Man kan være glad i mat, men man elsker bare sin kjæreste😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå