Anonym35 Skrevet 5. februar 2020 #1 Del Skrevet 5. februar 2020 Hei. Jeg står nå kanskje mitt oppi et brudd med samboer. Vi har to små barn sammen og dette er svært krevende. Det hadde vært godt å snakke med noen om dette. Ønsker å komme i kontakt med noen som har vært gjennom noe lignende. Fint om du bor i Tromsø, jeg bor her. Er ikke så kjent med Kvinneguiden men om du kan sende pm til meg må du gjerne gjøre det. Er kvinne på 33, blir veldig glad om noen vil ta kontakt, både menn og kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ballerina123 Skrevet 28. februar 2020 #2 Del Skrevet 28. februar 2020 Hei! Jeg er ei kvinne i Tromsø som har gjennomgått det samme som deg, dog bare med ett barn. Jeg stiller gjerne til rådighet for å prate med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym35 Skrevet 1. mars 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 1. mars 2020 Så flott! Jeg har sendt deg en melding, så kan vi avtale nærmere der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå