Gå til innhold

"Kaos" under kjolen...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Under min a-linekjole skal jeg ha en torselett, og to underkjørt -et smalt (for bekvems skyld), og et videre underskjørt.

Ser for meg at det kan bli litt av et styr når jeg MÅ..-og det er dessverre over snittet hyppig :ler:

Lurer på om jeg rett og slett skal la være å hekte hoftestroppene på strømpene (før kjolen skal av i alle fall :wink: )

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo ta undiken (trusa, altså) utenpå hofteholderen! :)

det vil jo fremdeles være litt styr med alle underskjørtene, men du slipper i hvert fall å ta av og på hofteholderhektene hver gang...

hilsen erfaren hofteholderbruker :oops:

Skrevet

Jeg orker ikke slikt styr i det hele tatt...orker heller ikke gå en hel dag med stømper..så jeg kommer kun til å ha BH og truse under kjolen(og underskjørt da)..så tar jeg på meg hofteholdere og slikt før bryllupsnatten går i gang... :wink:

Skrevet

Ja, det hørtes ut til å bli litt av et styr...

Heldigvis har jeg valgt å bare ha stay-ups under kjolen, og ikke noe underskjørt.

Skrevet

Bare for å si det, så tror jeg ikke at det er meningen stroppene skal åpnes hver gang jeg må mitt fornødne :ler:

Syns likevel det blir litt styr, og har ingen ting for fasongen å gjøre om jeg lar dem henge og dingle. Har selvfølgelig stay ups på meg likevel.

Har dårlig erfaring med strømper som må holdes opp av hofteholder (dvs. ikke alle hofteholdere er like pålitelige...)

Gjest Miss.Chanel
Skrevet
Du må jo ta undiken (trusa, altså) utenpå hofteholderen! :)

det vil jo fremdeles være litt styr med alle underskjørtene, men du slipper i hvert fall å ta av og på hofteholderhektene hver gang...

hilsen erfaren hofteholderbruker :oops:

DITTO :Nikke:

Skrevet

Jeg hadde et litt langt korsett med strømpebånd, stayups og fornuftige boxershorts. Jeg tok på boxerne utenpå korsett og strømpebånd, så de var lette å dra opp og ned. Jeg hadde en kjole hvor man garantert aldri ville oppdage dette, siden den var ganske smal. Jeg festet strømpebåndene i stayupsene, og var ganske sikker på at det skulle gå noenlunde bra. Det største problemet var å få festet dem i gummikanten, men frisør-venninnen hjalp meg med å lage små hull, så det var lettere.

Før kjolen skulle av på hotellrommet snek jeg meg på toalettet og kvittet meg med boxeren. Mannen fikk en VELDIG positiv overraskelse i det kjolen falt, han syntes det var en veldig bra avslutning på dagen at det kun var korsett og strømper under den kjolen. ;) Kan definitivt anbefales, hvis man er opplagt til litt kos. Veldig praktisk også.

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...