AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #1 Skrevet 5. februar 2020 Hvilket kretiddkort er best? Vil gjerne ha gratis netflix Anonymkode: 45c26...45e
Gjest Bukkenbruse Skrevet 5. februar 2020 #2 Skrevet 5. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilket kretiddkort er best? Vil gjerne ha gratis netflix Anonymkode: 45c26...45e Denne ? https://dinero.no/ya-bank-rabatt-hbo-netflix-viaplay/
The_Stig Skrevet 5. februar 2020 #3 Skrevet 5. februar 2020 44 minutter siden, Bukkenbruse skrev: Denne ? https://dinero.no/ya-bank-rabatt-hbo-netflix-viaplay/ YA-bank har fjernet alle rabatter på sitt kredittkort. Var slik lenge at man fekk velge en rabatt hver måned - blant annet 100kr rabatt på strømmetjeneste - men den tid er nok forbi dessverre..kanskje ikke så rart siden mange kun hadde rabatt og betalte kun noen få tikroner pr måned for Viaplay/Netflix osv (inkludert meg)
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #4 Skrevet 5. februar 2020 YX er vel det eneste igjen blant Resurs banks kredittkort hvor man kaknvelge rabatt selv. Anonymkode: dcbb9...ad4 1
Gjest Bukkenbruse Skrevet 5. februar 2020 #5 Skrevet 5. februar 2020 2 minutter siden, The_Stig skrev: YA-bank har fjernet alle rabatter på sitt kredittkort. Var slik lenge at man fekk velge en rabatt hver måned - blant annet 100kr rabatt på strømmetjeneste - men den tid er nok forbi dessverre..kanskje ikke så rart siden mange kun hadde rabatt og betalte kun noen få tikroner pr måned for Viaplay/Netflix osv (inkludert meg) Oki takk for info 😃
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #6 Skrevet 7. februar 2020 Noen som vet hva dette betyr på XY sitt kredittkorts betingelser priser? "* Ved kontantuttak i minibank beregnes renten fra uttakstidspunkt. " Man får vel regninga den 1. Hver måned og om man betaler regningen innen forfallsdatoen så trenger man vel ikke betale noe renter på kontantuttaket man gjorde i utlandet vel? Anonymkode: 45c26...45e
Mrs Robinson Skrevet 7. februar 2020 #7 Skrevet 7. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet hva dette betyr på XY sitt kredittkorts betingelser priser? "* Ved kontantuttak i minibank beregnes renten fra uttakstidspunkt. " Man får vel regninga den 1. Hver måned og om man betaler regningen innen forfallsdatoen så trenger man vel ikke betale noe renter på kontantuttaket man gjorde i utlandet vel? Anonymkode: 45c26...45e Ved uttak betaler man rente fra samme dag 1
The_Stig Skrevet 7. februar 2020 #8 Skrevet 7. februar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet hva dette betyr på XY sitt kredittkorts betingelser priser? "* Ved kontantuttak i minibank beregnes renten fra uttakstidspunkt. " Man får vel regninga den 1. Hver måned og om man betaler regningen innen forfallsdatoen så trenger man vel ikke betale noe renter på kontantuttaket man gjorde i utlandet vel? Anonymkode: 45c26...45e Man bør ikke nytte kredittkort om på noen måte tar ut penger, om det er minibank eller i butikk. Noen plasser blir selv betaling regnet som kontantuttak, f.eks hos Posten. Så her må du altså betale renter for hele beløpet du tar ut (eller som hos Posten - betaler) fra den dagen du nytter kortet.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #9 Skrevet 7. februar 2020 16 timer siden, Mrs Robinson skrev: Ved uttak betaler man rente fra samme dag Hæ? Jeg trodde at å ta ut penger med kredittkort var gratis? Fikk beskjed at jeg burde skaffe meg kredittkort ford da kunne jeg ta ut kontanter gratis i utlandet.. hm.. 10 timer siden, The_Stig skrev: Man bør ikke nytte kredittkort om på noen måte tar ut penger, om det er minibank eller i butikk. Noen plasser blir selv betaling regnet som kontantuttak, f.eks hos Posten. Så her må du altså betale renter for hele beløpet du tar ut (eller som hos Posten - betaler) fra den dagen du nytter kortet. Så altså selv om jeg betaler regninga ved forfall så må jeg uansett betale sinnsyke renter på beløpet jeg tok ut i utlandet? Anonymkode: 45c26...45e
The_Stig Skrevet 7. februar 2020 #10 Skrevet 7. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Jeg trodde at å ta ut penger med kredittkort var gratis? Fikk beskjed at jeg burde skaffe meg kredittkort ford da kunne jeg ta ut kontanter gratis i utlandet.. hm.. Så altså selv om jeg betaler regninga ved forfall så må jeg uansett betale sinnsyke renter på beløpet jeg tok ut i utlandet? Anonymkode: 45c26...45e Beklager las ikke spørsmålet godt nok, hvis det kun var snakk om utland så har de fleste (om ikke alle) kredittkort gebyrfrie uttak (foruten valutapåslag). Mitt svar var relatert til uttak i Norge.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #11 Skrevet 8. februar 2020 11 hours ago, AnonymBruker said: Hæ? Jeg trodde at å ta ut penger med kredittkort var gratis? Fikk beskjed at jeg burde skaffe meg kredittkort ford da kunne jeg ta ut kontanter gratis i utlandet.. hm.. Så altså selv om jeg betaler regninga ved forfall så må jeg uansett betale sinnsyke renter på beløpet jeg tok ut i utlandet? Anonymkode: 45c26...45e Du kan overføre penger til kredittkortet rett etter at du har tatt ut, da blir det gratis. (Hvis kredittkortet ikke har gebyr på uttak, kun renter.) Anonymkode: f9337...db2
Gjest Albbas Skrevet 8. februar 2020 #12 Skrevet 8. februar 2020 10 hours ago, The_Stig said: Beklager las ikke spørsmålet godt nok, hvis det kun var snakk om utland så har de fleste (om ikke alle) kredittkort gebyrfrie uttak (foruten valutapåslag). Mitt svar var relatert til uttak i Norge. Alle har rentefritt uttak i utlandet nei, så bør absolutt sjekkes med sitt kort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå