Gjest Gjesta Skrevet 7. juni 2005 #1 Skrevet 7. juni 2005 Hvilke sommersanger anbefaler dere til sommerplaten min?
Samantha Skrevet 7. juni 2005 #2 Skrevet 7. juni 2005 Idyll - Postgirobygget Sex on the beach - ? Hey sexy lady - Shaggy Summer of 69 - Bryan Adams Me gustas tu - Manu chao Touch me - Samantha Fox
Gjest Berry Skrevet 7. juni 2005 #5 Skrevet 7. juni 2005 Beach Boys-sanger (for eksempel: California Girls, Good Vibrations, Surfin' USA eller Barbara Ann) Sommartidar- Gyllene Tidar Copa Cabana- Barry Manilow Baby, I Love Your Way- Big Mountain Club Tropicana- Wham Sitting on The Dock of the Bay- Otis Redding (evt. Pearl Jam) I Can See Clearly Now- Johnny Nash
Gjest Aurélie Skrevet 7. juni 2005 #6 Skrevet 7. juni 2005 Kom på en til.. Flickan i Havanna, av Evert Taube.
Elanor Skrevet 7. juni 2005 #7 Skrevet 7. juni 2005 Dette er sangene på min sommerplate. Det er sanger som får meg i sommerstemning hvertfall!
Gjest Dum Perignon Skrevet 7. juni 2005 #8 Skrevet 7. juni 2005 Mezzoforte - Garden Party Paul Simon - Late in the evening (liveversjonen!) Al Jarreau - Roof Garden Stevie Wonder - Sir Duke Rovers - Maidens of Spain Pogues - Fiesta Jokke - Sola skinner Spyro Gyra - Maybe I'm amazed Beatles - Blackbird Rainmakers - Spite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå