Gå til innhold

Til damer. Ikke så god sosialt. Turn off?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nok ikke så flink sosialt, i forhold til andre når jeg sammenligner meg med de. Jeg er smart og oppegående med høyere utdanning. 
At jeg ikke er så flink sosialt, er det turn off?

Anonymkode: 96c9e...82a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs på hvilken måte du ikke er flink sosialt. Eier du ikke sosialt vett, eller er det mer at du ikke er så glad i å være sosial? 

Skrevet

Du må beskrive mer hva du mener. 

Anonymkode: cf368...a77

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nok ikke så flink sosialt, i forhold til andre når jeg sammenligner meg med de. Jeg er smart og oppegående med høyere utdanning. 
At jeg ikke er så flink sosialt, er det turn off?

Noen damer liker den mystiske stille typen. Det trenger ikke være negativt 

Skrevet

Liker å vær sosial med en mindre gruppe venner. Store folkemengder rundt, føler jeg meg lite komfortabel. Er en veldig rolig fyr. Men har integritet.. 

ts

Skrevet

Nei jeg synes ikke at det er turn off. Jeg er ikke så sosial selv og trenger mye alene-tid. 

Anonymkode: 65206...c38

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker å vær sosial med en mindre gruppe venner. Store folkemengder rundt, føler jeg meg lite komfortabel. Er en veldig rolig fyr. Men har integritet.. 

ts

Det er da ikke noe negativt. 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

ts

Det gjør ikke noe at du ikke trives med å måtte mingle og sosialisere med store folkemengder. Men hvordan er du rundt din mindre gruppe venner da, hvor mye deltar du i samtalene og hva slags temaer går det som regel i som du er komfortabel med å snakke om? 

Anonymkode: b4cea...542

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke negativt. Er du snill og god mot unger, gamle og dyr? Da er du en fin fyr 🙂

Anonymkode: b1da1...363

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...