AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #1 Skrevet 5. februar 2020 Jeg er nok ikke så flink sosialt, i forhold til andre når jeg sammenligner meg med de. Jeg er smart og oppegående med høyere utdanning. At jeg ikke er så flink sosialt, er det turn off? Anonymkode: 96c9e...82a
Gjest Chroma Skrevet 5. februar 2020 #2 Skrevet 5. februar 2020 Det spørs på hvilken måte du ikke er flink sosialt. Eier du ikke sosialt vett, eller er det mer at du ikke er så glad i å være sosial?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #3 Skrevet 5. februar 2020 Du må beskrive mer hva du mener. Anonymkode: cf368...a77
Castor Troy Skrevet 5. februar 2020 #4 Skrevet 5. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er nok ikke så flink sosialt, i forhold til andre når jeg sammenligner meg med de. Jeg er smart og oppegående med høyere utdanning. At jeg ikke er så flink sosialt, er det turn off? Anonymkode: 96c9e...82a Noen damer liker den mystiske stille typen. Det trenger ikke være negativt
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #5 Skrevet 5. februar 2020 Liker å vær sosial med en mindre gruppe venner. Store folkemengder rundt, føler jeg meg lite komfortabel. Er en veldig rolig fyr. Men har integritet.. ts Anonymkode: 96c9e...82a
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #6 Skrevet 5. februar 2020 Nei jeg synes ikke at det er turn off. Jeg er ikke så sosial selv og trenger mye alene-tid. Anonymkode: 65206...c38
Gjest Chroma Skrevet 5. februar 2020 #7 Skrevet 5. februar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liker å vær sosial med en mindre gruppe venner. Store folkemengder rundt, føler jeg meg lite komfortabel. Er en veldig rolig fyr. Men har integritet.. ts Anonymkode: 96c9e...82a Det er da ikke noe negativt.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #8 Skrevet 6. februar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Liker å vær sosial med en mindre gruppe venner. Store folkemengder rundt, føler jeg meg lite komfortabel. Er en veldig rolig fyr. Men har integritet.. ts Anonymkode: 96c9e...82a Det gjør ikke noe at du ikke trives med å måtte mingle og sosialisere med store folkemengder. Men hvordan er du rundt din mindre gruppe venner da, hvor mye deltar du i samtalene og hva slags temaer går det som regel i som du er komfortabel med å snakke om? Anonymkode: b4cea...542 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #9 Skrevet 6. februar 2020 Det er ikke negativt. Er du snill og god mot unger, gamle og dyr? Da er du en fin fyr 🙂 Anonymkode: b1da1...363 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå