Gå til innhold

Venninner som alltid skal ha med andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som alltid vil ha med en annen venninne når vi møtes. Jeg synes det er litt rart for jeg synes det er mer hyggelig når bare vi to møtes. Det er ikke fordi jeg ikke liker hun andre, men fordi kontakten mellom oss da blir annerledes. Føler jeg kommer litt i "bakleksa" og at det blir mest de andre to som prater. Jeg er en mer rolig og forsiktig type så blir lett mer tilbakeholden når de andre to snakker mye. Jeg synes det er vanskelig å si at jeg heller vil møte henne alene for det høres så "sært" ut, men jeg blir egentlig litt skuffet over at hun ikke vil møte meg alene. Synes hun det er kjedelig eller ikke så hyggelig bare med meg liksom? Har noen erfaringer med dette og sa dere noe om det?

Anonymkode: a4faf...098

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes hun det er kjedelig eller ikke så hyggelig bare med meg liksom?

Jeg er en introvert type, og jeg liker best når vi er mer enn bare meg og en venninne, for jeg kjenner så veldig på presset om å være den som skal holde samtalen igang hvis det skulle bli litt stille. Derfor vil jeg alltid ha med flere venninner hvis ei venninne vil møtes. Det har ingenting med den ene eventuelle venninennen å gjøre, men alt med meg som er introvert. Kan være noe slikt? 

Anonymkode: d8b93...4aa

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en venninne som alltid vil ha med en annen venninne når vi møtes. Jeg synes det er litt rart for jeg synes det er mer hyggelig når bare vi to møtes. Det er ikke fordi jeg ikke liker hun andre, men fordi kontakten mellom oss da blir annerledes. Føler jeg kommer litt i "bakleksa" og at det blir mest de andre to som prater. Jeg er en mer rolig og forsiktig type så blir lett mer tilbakeholden når de andre to snakker mye. Jeg synes det er vanskelig å si at jeg heller vil møte henne alene for det høres så "sært" ut, men jeg blir egentlig litt skuffet over at hun ikke vil møte meg alene. Synes hun det er kjedelig eller ikke så hyggelig bare med meg liksom? Har noen erfaringer med dette og sa dere noe om det?

Si du vil møtes kun deg og henne. Si du er sliten og du synes det er mer behagelig å bare være to. 

Skrevet

Tror jeg hadde ei sånn venninne. Hun var god til å maskere det, var vi på byen så havnet vi alltid opp med å "tilfeldigvis" møte på en venn av henne. Hvis jeg hadde det vanskelig og trengte å snakke med ho var det alltid noen der når jeg kom og de gikk jo heller aldri. 

Aldri fått noe svar på det, men jeg trur hun syntes det var kipt å være alene med meg. Vi har ikke kontakt lengre 

Anonymkode: b2bd0...927

Skrevet

TS her. Takk for svar. Jeg tror ikke det er fordi hun er introvert for hun prater mye, og er ikke en sånn stille type hvertfall. Jeg tenker at jeg ser det an hvordan det går og hvis hun ikke tar initiativ til at vi kan møtes bare vi to, og alltid skal ha med en tredje så dropper jeg henne. Vi har av og til lunsjavtaler hvor vi alltid er bare oss to, men da har vi jo kun en knapp time eller mindre til rådighet fordi vi skal tilbake til jobb. Jeg synes et vennskap må inneholde litt mer enn bare det. 

Skrevet

Kan det hende at din venninne bare er snill og inkluderende. At hennes venninne ikke har flere venner og at hun kun har en venninne som kan gi henne noe sosialt? Jeg har vært der selv, og det er ekstremt kjekt å kjenne på det å bli inkludert.

Anonymkode: a4043...5fe

Skrevet

Ene venninna mi er som venninna di...  Tar med seg raringer titt og ofte når vi treffes, og eneste grunnen til det er faktisk at hun er så stolt at hun vil vise MEG frem.
Hun håper også at vi til slutt er en større venninnegjeng som kan henge sammen slik de gjør på tv. Jeg har bedt henne finne denne gjengen uten meg fordi jeg ikke har behovet, og da reduserer hun frem til det går i glemmeboka igjejn.

Anonymkode: dbb16...77a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...