Gå til innhold

Eksta, ekstra myk madrass?

Gjest tillebom

Anbefalte innlegg

Gjest tillebom

Det er nesten så jeg må invitere noen av dere hjem for å hoppe madrassen min myk! For 3 år siden bodde jeg midlertidig i et hus hvor sengen jeg sov i var rundt 15 år gammel og helt slarkete i fjærene, denne sengen var myk og jeg kan aldri huske å ha sovet så godt! Etter dette har nesten alle senger jeg sover i vært for harde. Har prøvd med ny overmadrass, men vurderer nå om jeg bare må kjøpe ny seng. De fleste hotellsenger føles så harde at jeg våkner om natten og undrer på hvorfor jeg ikke bare booket meg inn under en benk i parken og sov på bakken. 

Det begynner å bli et lite problem dette med å ikke få sove på grunn av hard seng og jeg lurer derfor på om noen har et godt tips til MYKE madrasser? Vet mange hater det og på nett til nå har jeg bare funnet medium/harde madrasser man kan velge i... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes medium/hard hos XO på Bohus er mye mykere enn hos andre. Kanskje prøve en med overmadrass i latex? 

Anonymkode: beeae...17e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å kjøpe en brukt seng på Finn? 

Vi hadde en Svane Silouette, den var veldig myk, og bedre enn den fra Odel som vi har i dag. Angrer på at vi byttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du mener. Jeg trives godt i min Jensen Diplomat, selv om madrassen kunne vært litt mykere der også (jeg har medium). God overmadrass hjelper godt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 år senere...

Annonse

Dytter denne fire år gamle tråden i håp om hjelp. 

jeg vil gjerne sove i et hav av bomull, så mykt vil jeg ha det. Har noen en madrass å anbefale?

Anonymkode: a545c...f75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kontinentalseng i størrelsen 210x210 fra Jensen. Jeg tror det er modellen Supreme . Vi har "fast", men den oppleves på ingen måte som fast, bare helt fantastisk, bedre enn noe annet vi har sovet i. Vurderte "medium", men er veldig fornøyd med at vi valgte fawt. Om du du liker den enda mykere, finnes den også i "medium", og muligens i "myk".

Senga koster mye, men er verdt hver krone. Det er en investering i god søvn og en bedre hverdag. Livet og hverdagen er betydelig bedre om man sover godt. Vi kjøpte på salg og sparte mange tusen på det. 

Anonymkode: 36abf...072

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dytter denne fire år gamle tråden i håp om hjelp. 

jeg vil gjerne sove i et hav av bomull, så mykt vil jeg ha det. Har noen en madrass å anbefale?

Anonymkode: a545c...f75

Vi har fra Wonderland. Der er madrassen kjempemyk, så myk at det er fysisk tungt å karre seg ut av senga fordi den gir sånn etter 😂 Jeg synes det er fælt og angrer litt på valget, men kan varmt anbefale den til deg siden du vil ha det såpass mykt. Ville gått i butikk og prøvd de ulike typene. 

Anonymkode: 91d7b...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...