AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #41 Skrevet 5. februar 2020 En legetime, er ikke en klokketime, altså 60 minutter. Uansett om du går privat eller offentlig. Du får ikke snakket med en lege i 60 minutter for 600 kroner. Anonymkode: 43247...93d
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #42 Skrevet 5. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: En legetime, er ikke en klokketime, altså 60 minutter. Uansett om du går privat eller offentlig. Du får ikke snakket med en lege i 60 minutter for 600 kroner. Anonymkode: 43247...93d Jeg hadde ingen tanker om at det skulle ta 60 minutter. Jeg var bare ikke klar over at det var satt av 20 minutter. Når det gjelder det med privat lege så forventet jeg bare at servicen var minst like god som hos fastlegen min. Jeg fikk som sagt hva jeg bad om, men at hun ble sur for noe som er deres egen feil når de ikke informerer pasientene om det på forhånd, synes jeg er ganske dårlig. Er forøvrig ikke opptatt av dette lenger, etter støtten jeg har fått i denne tråden og at jeg har fått "luftet" tankene om dette så vet jeg hvor problemet lå hen, altså ikke hos meg. Så gidder ikke bry meg mer med det nå. Anonymkode: 7f01a...e80 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå