Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
-venter- skrev (10 timer siden):

Nei, per arbeidstime. Per undervisningstimer er mye høyere, men vi har ikke bare undervisning så det ville blitt veldig feil. Vi har bunden og ubunden arbeidstid også. 

Varer en arbeidstime 45 minutter eller 60?

Ja er gørrmissunnelig. Det dere kaller en arbeidsuke har jeg gjennomført før lunsj på tirsdag...

AnonymBruker
Skrevet

130 kr timer + provisjon. Selger.

Anonymkode: a04d9...492

Skrevet
ajarRun skrev (Akkurat nå):

Varer en arbeidstime 45 minutter eller 60?

Ja er gørrmissunnelig. Det dere kaller en arbeidsuke har jeg gjennomført før lunsj på tirsdag...

Tror ikke du vet hva det er å være lærer. Jeg har arbeidsuke på 43,5t. Tviler på at du klarer å jobbe det før lunsj på tirsdag.

Av de timene er 26t undervisning, 7t bunden tid på arbeidsplass til vakter i friminuttet, møter og pedagogisk utvikling. De siste ti disponerer vi som vi vil. Jeg bruker en time hver kveld og de siste fem søndags ettermiddag. Denne tiden bruker jeg til å lage undervisningsopplegg i de fagene jeg er ansvarlig i, sette meg inn i de andre timene jeg skal undervise, holde tritt med faglige ting som er relevant for fagene mine, samt andre mer administrative ting. 

Jeg er ikke klassekontakt, men hadde jeg vært det måtte jeg brukt tid på elevsaker utenom dette. 

AnonymBruker
Skrevet

267,8 kr i timen + bonus. Ingen utdanning, jobber med forsikring. 

Anonymkode: f4b92...2f5

Skrevet
-venter- skrev (2 minutter siden):

Tror ikke du vet hva det er å være lærer. Jeg har arbeidsuke på 43,5t. Tviler på at du klarer å jobbe det før lunsj på tirsdag.

Av de timene er 26t undervisning, 7t bunden tid på arbeidsplass til vakter i friminuttet, møter og pedagogisk utvikling. De siste ti disponerer vi som vi vil. Jeg bruker en time hver kveld og de siste fem søndags ettermiddag. Denne tiden bruker jeg til å lage undervisningsopplegg i de fagene jeg er ansvarlig i, sette meg inn i de andre timene jeg skal undervise, holde tritt med faglige ting som er relevant for fagene mine, samt andre mer administrative ting. 

Jeg er ikke klassekontakt, men hadde jeg vært det måtte jeg brukt tid på elevsaker utenom dette. 

Jeg er lærer. Jeg klarer fint 22 undervisningstimer før lunsj på tirsdag. Selvsagt må jeg også gjøre arbeidet til en kontaktlærer og alt det andre du nevner i tillegg. Og jeg må holde bilene og utstyret i stand.

Skrevet (endret)
ajarRun skrev (10 minutter siden):

Jeg er lærer. Jeg klarer fint 22 undervisningstimer før lunsj på tirsdag. Selvsagt må jeg også gjøre arbeidet til en kontaktlærer og alt det andre du nevner i tillegg. Og jeg må holde bilene og utstyret i stand.

Vil tro du er kjørelærer. Det er ikke det samme i det hele tatt. Tviler på at du har så mye tid i arbeid som ikke er undervisningstid. Og, om du har 22 undervisningstimer før lunsj tirsdag så er det selvvalgt. 

Skjønner ikke hvorfor vi har denne diskusjonen. 

Endret av -venter-
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min lønn er definert pr år, den tilsvarer 339kr i timen. Ingeniør 10 år erfaring.

Anonymkode: 8269e...474

AnonymBruker
Skrevet

250. Vernepleier i dagstilling (altså ingen kveld/helg/helligdagstillegg). 

Anonymkode: 51d4a...42b

AnonymBruker
Skrevet

274kr timen. Sykepleier med full ansiennitet. Ca 350kr/t medregnet alle tillegg. Jobber også litt ved siden av for legene på kveldstid, 800kr/t, privat klinikk. 

Anonymkode: 6f323...5e0

AnonymBruker
Skrevet

271 i timen som nyutdannet og nyansatt byggesaksbehandler. 

Anonymkode: 072aa...9c8

AnonymBruker
Skrevet

436 kr/timen, lederstilling innen media

Anonymkode: 9a46d...162

AnonymBruker
Skrevet

220, butikk 😊

Anonymkode: c4e9f...ba8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...