AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #1 Skrevet 5. februar 2020 Fersk eller i frysedisken? Anonymkode: 6b851...f29
Leo Skrevet 5. februar 2020 #2 Skrevet 5. februar 2020 Tror du finner det i frysedisken hos de fleste vanlige dagligvareforretninger. Sist jeg så det var på Rema, men utvalget kan sikkert variere. Coop Extra her har av og til "fersk" (Tror de er opptint...) også. Hvilke som er gode må du ikke spørre meg om for jeg har faktisk aldri kjøpt en!
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #3 Skrevet 5. februar 2020 51 minutter siden, Leo skrev: Tror du finner det i frysedisken hos de fleste vanlige dagligvareforretninger. Sist jeg så det var på Rema, men utvalget kan sikkert variere. Coop Extra her har av og til "fersk" (Tror de er opptint...) også. Hvilke som er gode må du ikke spørre meg om for jeg har faktisk aldri kjøpt en! Takk for svar Anonymkode: 6b851...f29
Moonlight40 Skrevet 6. februar 2020 #4 Skrevet 6. februar 2020 Coop mega har ihvertfall hatt ferske, samme med Meny og ulike bakerier.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #5 Skrevet 6. februar 2020 Mener de fleste skal ha det i frysedisken, i samme format som daim kaken 🤪 åh nå fikk jeg lyst på daim kake.... Anonymkode: 197fc...b2c
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #6 Skrevet 8. februar 2020 Jeg ser etter suksessterte i alle butikker jeg er i, men finner aldri... finner kun mandelkake men syns ikke det er like godt 😢 før hadde de det på Coop, men har ikke sett det på lenge. Anonymkode: 07898...25d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå