Gå til innhold

Vinterjakke anbefaling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle hatt en ny jakke til hverdags. Jeg vil ha litt lengde på den, ca midt på lårene, og den bør tåle litt vann/sludd/snø. Og se fin ut😊 jeg tenker ikke å kjøpe noen dyr jakke nå i år, så et rimelig men bra alternativ. Noen forslag? 😊

Anonymkode: b86ae...7f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fornøyd med svea. 

Anonymkode: 3ec7e...719

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig fornøyd med svea. 

Oi de var visst litt dyrere enn jeg hadde sett for meg😳 de tåler litt vann og vind? Og er litt varme i?

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi de var visst litt dyrere enn jeg hadde sett for meg😳 de tåler litt vann og vind? Og er litt varme i?

Veldig varm og tåler litt vann og mye vind. Kjøpte på sportamore for ikke så lenge siden, da var de på tilbud. 

Skrevet

Jeg har en lignende av merket Rønish (med tødlerr). Ser de er også dyre, men jeg kjøpte også min på tilbud sent i sesongen. Venter du en stund kommer de kanskje på tilbud.

Anonymkode: 8bee7...1d6

Skrevet

Kjøpte min vinterjakke på sportmann.no kjapp Leveringstid Og rimelig , kjøpte superdry

Anonymkode: 766aa...886

Skrevet

Vil anbefale deg Davos Parkaen fra Swims. Den er dyr dog. Ett alternativ kan være å kjøpe brukt, men bør finne ut riktig størrelse først. 

Anonymkode: d9774...47f

Skrevet

Har Kiruna padded parka fra Fjellreven. Veldig pen, smal og lett til hverdags, varm nok til de dagene det ikke er så alt for mange minusgrader, og funker supert når det snør!

Anonymkode: 65d5b...dab

Skrevet

Oops, beklager, så nå at du ønsket et billig alternativ, og Fjellreven er jo ganske dyrt.

Anonymkode: 65d5b...dab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...