Gå til innhold

Til dere menn i forhold og har elskerinne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor bra må dama være for at dere har ei fast elskerinne? Hvilken kriterier har dere til henne?

Anonymkode: fd603...3de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med bra? Bare hu er kåt holder i massevis og alder helst 40 og oppover👌👍

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, ElskerSkinn skrev:

Hva mener du med bra? Bare hu er kåt holder i massevis og alder helst 40 og oppover👌👍

Nei har dere ingen kriterier liksom? Så hvis du får ei fast ei er kåt det eneste kriteriet?🙈😂

Skrevet

Elskerinne som ikke er kåt, er jo totalt bortkastet😀 

• Liker 1
Skrevet

Trenger man å være i et forhold for å ha elskerinne? 

Kunne godt ha tenkt meg et slikt forhold slik livet mitt er nå. 

Jeg må tenne på henne altså. 

• Liker 3
Skrevet

Nei absolutt ikke nødt vær i et forhold. Jeg og stusser på at bare hu er kåt er det OK. Jeg som kvinne må jo tenne på vedkommende, han må lukte godt, han må være utforskende og leken. Og han må jo ha et utseende jeg liker😆

• Liker 3
Skrevet
38 minutter siden, ElskerSkinn skrev:

Guffent😰

Anonymkode: babb3...33d

• Liker 2
Skrevet

Jeg må finne henne attraktiv, og så må det gå an å snakke sammen om annet enn hvor kåte man er 

Anonymkode: c1c67...f78

• Liker 2
Skrevet

Må være minst 15 - 20 år eldre enn meg, og gift/sambo.  Ha en kvinnelig og feminin stil, men ingen snobb eller jåle. Ha former, heller noen kilo for mye enn for lite.  Våre kåt og utsultet på nærhet og sex i sitt forhold, tenne på og savner mandig råskap og dominans.

Gjerne litt "old fashion"  når det gjelder sminke, parfyme og outfit.  Ikke for kort hår.

Anonymkode: 40042...180

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må være minst 15 - 20 år eldre enn meg, og gift/sambo.  Ha en kvinnelig og feminin stil, men ingen snobb eller jåle. Ha former, heller noen kilo for mye enn for lite.  Våre kåt og utsultet på nærhet og sex i sitt forhold, tenne på og savner mandig råskap og dominans.

Gjerne litt "old fashion"  når det gjelder sminke, parfyme og outfit.  Ikke for kort hår.

Og du er 60?

Anonymkode: e573c...c1b

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du er 60?

Det verste er at der er jeg helt enig med unntak av 15-20år eldre😂😂

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meg?😁

Anonymkode: 65fa0...b34

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her prater vi👌👍

Gjest Paramount
Skrevet (endret)

Har ikke elskerinne, men hun måtte i så fall vært ærlig og uten drama. Ikke typen som går bak ryggen på mannen sin, eller kanskje nettopp det, dersom hun har en rimelig grunn? Og hun må være spennende og interessant, klarer ikke tanken på å bare ha sex med en kropp, må være en personlighet i tillegg. 
Eller noe i denne retningen kanskje :):

cu2.jpg.835e413cb6559e613ed2f2a8811e8ace.jpg

Endret av Paramount
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du er 60?

38.  Elsker damer 55+

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Meg?😁

Du mener du passer disse kriteriene?😀

Skrevet
10 minutter siden, ElskerSkinn skrev:

Du mener du passer disse kriteriene?😀

Mhm 

ikke veldig old fashion klesstil, men ellers passer alt.  (For en rundt 35)😀

• Liker 1
Skrevet

Ingen preferanser i forhold til utseende annet enn at hun ikke bør være veldig overvektig.

Personlighet og utstråling er det som tenner meg, og at hun viser meg interesse. Lever i et sexløst forhold, hvor hun ikke har noen som helst interesse for sex, så jeg er ikke fremmed for tanken. Så får heller moralistene skrike...

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vært elskerinne til en gift mann over lang tid. Vi kunne prate sammen om alt mulig, vi hadde en voldsom seksuell kjemi, han sa han likte personligheten min, og tente veldig på utseendet mitt og hvem jeg var som person. Han sa at om han ikke var gift, så hadde jeg vært en dame han hadde blitt sammen med. Vil tro menn ser etter det samme i elskerinner som de gjør i en kjæreste/kone, men hos en elskerinne får de også litt mer av spenningen og det ulovlige, uten forpliktelser. En som møter de på mange plan, både seksuelt, vennskapelig, og på interesser, en man kan slappe av med, snakke med og ha det bra med. 

Anonymkode: d94f6...d4e

• Liker 5
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mhm 

ikke veldig old fashion klesstil, men ellers passer alt.  (For en rundt 35)😀

👌👍

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...