Gå til innhold

YouTube er bare noe dritt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nesten like ille som Kvinneguiden.

Men jeg var fan av AVGN før jeg fant ut at han lag ut en privat mail fra Irate Gamer på hjemmesiden som fikk meg til å miste respekt for fyren siden han aldri har sagt unnskyld for den oppførselen. Var kanskje 3 episoder som lignet veldig som han kan ha sagt han uheldigvis puttet inn der. Men... ja

Problemet er at uansett hvor du går på YouTube. Så er det alltid en sur video. Alltid noen som ikke liker noen. Alltid noen sin skyld. Kan ikke lære oljemaling, kan ikke prøve noe. Det er bare folk sin skyld hele tiden. Det eneste jeg ser på, bare fordi den er så dårlig morsom. Er denne fyren.

Men generelt så ser jeg bare på "South Park" ifra hjemmesiden. Fordi i det minste er det noe kreativt og noe unikt. Det handler ikke om. Alt suger, jeg har rett mentalitet. Det er mer. Dette er min mening. Og ikke .. "Clicks, skal ødelegge folk, skal få oppmerksomhet, kan ikke være ærlig om feil, alt er en sabla forretning når man er ekkel osv. " derfor jeg hater youtube så sykt mye. En bortkastet side utenom å søke etter musikk eller å laste opp sin egen video om man føler seg kreativt.

https://www.southparkstudios.nu/full-episodes

Ser også med reklame på South Park siden. Fordi på youtube er de ikke bra. Men reklamene på South Park er gøy. Når Disney plus kommer til norge i sommern skal jeg sjekke ut Simpsons på den.

Anonymkode: 6e015...e63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men en ting jeg kan si. Kvinneguiden er iallfall bedre enn Diskusjon.no siden den siden banner folk hele tiden. I det minste er kvinneguiden mer pro ytringsfrihet. Så på det feltet er den bedre.

Skrevet

Det spørs vel litt hva du swr på youtube. Jeg har sett mye bra og lærerikt der. Du må bare komme i rett miljø. 

Anonymkode: 8be69...ea6

• Liker 6
Skrevet

Du er dritt.

Skrevet

Anonymkode: a732c...60e

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Alle nettsteder hvor man kan legge igjen meldinger anonymt vil det være mye ubehagelig 🥴

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Skrevet
På 5.2.2020 den 14.06, AnonymBruker skrev:

Er nesten like ille som Kvinneguiden.

Men jeg var fan av AVGN før jeg fant ut at han lag ut en privat mail fra Irate Gamer på hjemmesiden som fikk meg til å miste respekt for fyren siden han aldri har sagt unnskyld for den oppførselen. Var kanskje 3 episoder som lignet veldig som han kan ha sagt han uheldigvis puttet inn der. Men... ja

Problemet er at uansett hvor du går på YouTube. Så er det alltid en sur video. Alltid noen som ikke liker noen. Alltid noen sin skyld. Kan ikke lære oljemaling, kan ikke prøve noe. Det er bare folk sin skyld hele tiden. Det eneste jeg ser på, bare fordi den er så dårlig morsom. Er denne fyren.

Men generelt så ser jeg bare på "South Park" ifra hjemmesiden. Fordi i det minste er det noe kreativt og noe unikt. Det handler ikke om. Alt suger, jeg har rett mentalitet. Det er mer. Dette er min mening. Og ikke .. "Clicks, skal ødelegge folk, skal få oppmerksomhet, kan ikke være ærlig om feil, alt er en sabla forretning når man er ekkel osv. " derfor jeg hater youtube så sykt mye. En bortkastet side utenom å søke etter musikk eller å laste opp sin egen video om man føler seg kreativt.

https://www.southparkstudios.nu/full-episodes

Ser også med reklame på South Park siden. Fordi på youtube er de ikke bra. Men reklamene på South Park er gøy. Når Disney plus kommer til norge i sommern skal jeg sjekke ut Simpsons på den.

Du er klar over at YouTube på mange måter er designet på samme måte som tilpassede annonser? At DU har dette inntrykket av YouTube kommer mest sannsynlig som et resultat av dine interesser og hva du klikker deg inn på. Jeg bruker MYE tid på YouTube og har ALDRI hatt disse typen videoer poppende opp. Hele poenget med YouTube er at det er skreddersydd for hver enkelt bruker, så jeg ser på dette som et DEG- problem, ikke YouTube problem.. at det finnes idioter, ja det vil det alltid gjøre.. men at du forteller oss hvilke hjørne av YouTube du har rodd deg inn på sier mer om deg enn noe annet.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...