AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #1 Skrevet 5. februar 2020 Rimming, analsex, wet feks. De fleste jeg møter vil ingen av delene 😌 Anonymkode: 58144...aa0
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #2 Skrevet 5. februar 2020 Elsker rimming. Anonymkode: 940be...80a 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #5 Skrevet 5. februar 2020 Liker ikke noe av det. Anonymkode: 03c86...1a7 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #6 Skrevet 5. februar 2020 Nei, piss og avføring er ikke noe jeg forbinder med nytelse og sex. Jeg tviler på at "mange" liker det. Det er nok noe for de få, spesielt interesserte. Anonymkode: c3117...a1d 13
Bamseklemmer Skrevet 5. februar 2020 #7 Skrevet 5. februar 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, piss og avføring er ikke noe jeg forbinder med nytelse og sex. Jeg tviler på at "mange" liker det. Det er nok noe for de få, spesielt interesserte. Haha, der kom du meg i forkjøpet, synes rumpehullet har fått en litt uheldig feil plassering. Noe så deilig som fitte blir plassert tett inntil noen som det kommer avføring ut. Direkte urettferdig😂 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #9 Skrevet 5. februar 2020 Elsker rimming begge veier, liker wetsex i dusj/badekar, anelsex er ok en gang i blant, men ikke så fan av det. Anonymkode: 3912f...ead 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #10 Skrevet 5. februar 2020 Jeg er tilbøyelig til å prøve det aller meste min mann kunne slengt min vei, men det er ikke dermed sagt at jeg liker det eller ville gjentatt det. Jeg har feks forsøkt å ha analsex ved et par anledninger, men smertene ved å trykke noe som er alt for stort inn i et lite hull var rett og slett litt avskrekkende. Den har derfor blitt lagt død da ingen av oss synes at den andre skal presse seg igjennom noe som gjør vondt. Jeg synes sånn avføring og tissegreier er litt spesielt, men har respekt for at andre liker det og hadde det vist seg at mannen likte sånt så skulle jeg prøvd å være åpen for det. Men blir der for sært så kan det nok by på en del utfordringer. Jeg, som andre, har mine begrensninger Anonymkode: 1269d...6eb 3
Pia Sofia Skrevet 5. februar 2020 #11 Skrevet 5. februar 2020 Neitakk, ikke det minste fristende, ville virket avtennende på meg. 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #12 Skrevet 5. februar 2020 Rimming er digg det 🤗 Og analsex er så utrolig godt. Men wet klarer jeg meg fint uten Anonymkode: 663c1...001
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #13 Skrevet 5. februar 2020 Hadde ikke rimmet noen andre, men andre kan godt rimme meg😉 Anonymkode: ace75...13e
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #14 Skrevet 5. februar 2020 Elsker rimming! Analsex og wetsex er jeg ikke fan av. Anonymkode: 74691...485 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #15 Skrevet 5. februar 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg er tilbøyelig til å prøve det aller meste min mann kunne slengt min vei, men det er ikke dermed sagt at jeg liker det eller ville gjentatt det. Jeg har feks forsøkt å ha analsex ved et par anledninger, men smertene ved å trykke noe som er alt for stort inn i et lite hull var rett og slett litt avskrekkende. Den har derfor blitt lagt død da ingen av oss synes at den andre skal presse seg igjennom noe som gjør vondt. Jeg synes sånn avføring og tissegreier er litt spesielt, men har respekt for at andre liker det og hadde det vist seg at mannen likte sånt så skulle jeg prøvd å være åpen for det. Men blir der for sært så kan det nok by på en del utfordringer. Jeg, som andre, har mine begrensninger Anonymkode: 1269d...6eb Den respekten finner du jaggu ikke hos meg. Fy fader, nei. Anonymkode: efd94...f84
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #16 Skrevet 5. februar 2020 Nei, har prøvd alt men det frister ikke til gjentagelse. Anonymkode: ae6f4...c34
LittleBabyNothing Skrevet 5. februar 2020 #17 Skrevet 5. februar 2020 2 timer siden, Bamseklemmer skrev: Haha, der kom du meg i forkjøpet, synes rumpehullet har fått en litt uheldig feil plassering. Noe så deilig som fitte blir plassert tett inntil noen som det kommer avføring ut. Direkte urettferdig😂 Penis er jo også i nærheten av anus 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #18 Skrevet 5. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Rimming, analsex, wet feks. De fleste jeg møter vil ingen av delene 😌 Anonymkode: 58144...aa0 Aldri møtt noen som ikke har likt/ vært med på å prøve analsex. Rimming og wet har jeg aldri vært interessert i eller prøvd. Anonymkode: de66d...8da 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #19 Skrevet 5. februar 2020 1 time siden, Bamseklemmer skrev: Haha, der kom du meg i forkjøpet, synes rumpehullet har fått en litt uheldig feil plassering. Noe så deilig som fitte blir plassert tett inntil noen som det kommer avføring ut. Direkte urettferdig😂 Kommer en deeeel udelikate ting ut av en fitte også, hvis man først skal tenke sånn. Anonymkode: de66d...8da 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #20 Skrevet 5. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Rimming, analsex, wet feks. De fleste jeg møter vil ingen av delene 😌 Anonymkode: 58144...aa0 Liker analsex, ble positivt overrasket Anonymkode: 56adc...7e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå