AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #1 Skrevet 5. februar 2020 Har en ull/bambus tights fra Hust and Claire som mini har brukt i en liten mnd eller to, og rukket å slite ut knærne. Kan dette lappes/forsterkes nå når det allerede er utslitt og noen rifter? Tenkte å evt bruke et annet ullplagg som er ødelagt, eller er det bedre å bruke bomull kanskje? Hun krabber ikke så mye nå lengre, lærte nylig å gå. Anonymkode: 0c9ba...9e7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #3 Skrevet 5. februar 2020 Jeg klipper hjerter eller stjerner åh gamle ullplagg og lapper med dem. Fungerer fint, men syr ofte litt i giften først. Anonymkode: 3edac...c4e 2
Gjest Geirfuglen Skrevet 5. februar 2020 #4 Skrevet 5. februar 2020 Jeg satt akkurat og lurte på det samme! Så i et blad der noen hadde sydd på lapper på knærne i ull, og det så så fint ut. Hvordan får man til dette?
Cleopatra70 Skrevet 5. februar 2020 #5 Skrevet 5. februar 2020 Jeg lapper alltid ullplagg, de kan være hele og fine ellers og holde lenge. Her er teknikken som er brukt over: 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #6 Skrevet 5. februar 2020 Nøstebarn selges lapper man kan kjøpe for å fikse klærne, evt kan du bruke andre ullklær. Anonymkode: fcf98...0ee
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #7 Skrevet 5. februar 2020 Takk for masse gode tips! Jeg trodde det skulle være mye vanskeligere og var nærmest klar for å reise til svigermor for å be henne trylle med symaskinen, men dette var jo dekorativt og enkelt så dette må jeg forsøke! Anonymkode: 0c9ba...9e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå