Gå til innhold

Lapping av ullklær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en ull/bambus tights fra Hust and Claire som mini har brukt i en liten mnd eller to, og rukket å slite ut knærne. Kan dette lappes/forsterkes nå når det allerede er utslitt og noen rifter? Tenkte å evt bruke et annet ullplagg som er ødelagt, eller er det bedre å bruke bomull kanskje? Hun krabber ikke så mye nå lengre, lærte nylig å gå. 

Anonymkode: 0c9ba...9e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp skinnlapper å sett på😊

• Liker 1
Skrevet

Jeg klipper hjerter eller stjerner åh gamle ullplagg og lapper med dem. Fungerer fint, men syr ofte litt i giften først. 

Anonymkode: 3edac...c4e

• Liker 2
Gjest Geirfuglen
Skrevet

Jeg satt akkurat og lurte på det samme! Så i et blad der noen hadde sydd på lapper på knærne i ull, og det så så fint ut. Hvordan får man til dette? 

image.jpg

Skrevet

Jeg lapper alltid ullplagg, de kan være hele og fine ellers og holde lenge. Her er teknikken som er brukt over:

• Liker 1
Skrevet

Nøstebarn selges lapper man kan kjøpe for å fikse klærne, evt kan du bruke andre ullklær. 

Anonymkode: fcf98...0ee

Skrevet

Takk for masse gode tips! Jeg trodde det skulle være mye vanskeligere og var nærmest klar for å reise til svigermor for å be henne trylle med symaskinen, men dette var jo dekorativt og enkelt så dette må jeg forsøke! :smilyblomst:

Anonymkode: 0c9ba...9e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...