AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #1 Skrevet 5. februar 2020 Og mange ganger uten at dere synes hun er spesielt bra, eller liker henne ? Anonymkode: 2e502...d97
Sphere Skrevet 5. februar 2020 #2 Skrevet 5. februar 2020 Nei. For det første må jeg like henne for å ha sex med henne. Det behøver derimot ikke være så fantastisk bra til å begynne med, men det må være noe der. Seksuell kjemi. Kommunikasjon. Da blir det som oftest bare bedre og bedre ettersom man blir bedre kjent og slipper seg løs. 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #3 Skrevet 5. februar 2020 2 minutter siden, Sphere skrev: Nei. For det første må jeg like henne for å ha sex med henne. Det behøver derimot ikke være så fantastisk bra til å begynne med, men det må være noe der. Seksuell kjemi. Kommunikasjon. Da blir det som oftest bare bedre og bedre ettersom man blir bedre kjent og slipper seg løs. Takk for svar😘 Anonymkode: 2e502...d97 1
Sphere Skrevet 5. februar 2020 #4 Skrevet 5. februar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar😘 Anonymkode: 2e502...d97
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #5 Skrevet 5. februar 2020 Ja seff men må like henne som person men det er langt mellom det og å like hun som kjæreste Anonymkode: c8a1d...366
Hr. Aktiv Skrevet 5. februar 2020 #6 Skrevet 5. februar 2020 Hvis vi er enige i hvordan det skal være på forhånd så er det ikke noe problem. Ja jeg må tenne på dama og kommunisere godt ellers orker jeg ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #7 Skrevet 5. februar 2020 Om jeg er desperat nok, trenger jeg ikke like henne SÅ godt. Men må jo tenne på henne. Skal dog ikke så mye til alltid. Anonymkode: 39837...98c
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #8 Skrevet 5. februar 2020 Jeg er dame som har samme elsker/FF på 4 året, vi har sinnsykt bra og utforskende sex, tror ikke han liker personligheten min kjempegodt egentlig, jeg er veldig tilbaketrukket og litt vanskelig å komme inn på, så bra sex kan være nok tror jeg da. Han likte riktignok utseendet mitt godt første gang vi møttes da. Anonymkode: 4a193...83f
Hillbill Skrevet 5. februar 2020 #9 Skrevet 5. februar 2020 Jeg må like henne og ha kjemi. Er de kriteriene innfridd kan vi fint ha jevnlig sex over tid. Sex blir bare bedre over tid etterhvert som en lærer hverandre å kjenne. 3
Gjest Paramount Skrevet 5. februar 2020 #10 Skrevet 5. februar 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Og mange ganger uten at dere synes hun er spesielt bra, eller liker henne ? Anonymkode: 2e502...d97 Regner med at du tenker på utseende her. Utseende har jeg sex med i den første perioden, deretter går det mer over til å ha sex med personen/kvinnen. Hvor lang tid det tar å gå fra den ene fasen til den andre er avhengig av både utseende og personlighet. Det ene eller det andre må være ok for at det skal bli noen varighet over det.
DominantHr Skrevet 6. februar 2020 #11 Skrevet 6. februar 2020 Det kommer selvfølgelig an på sosio-økonomisk status. Er hun bemidlet så blir hun automatisk penere. Er hun fattig og mindre attraktiv er det selvfølgelig en umulighet. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #12 Skrevet 6. februar 2020 4 timer siden, DominantHr skrev: Det kommer selvfølgelig an på sosio-økonomisk status. Er hun bemidlet så blir hun automatisk penere. Er hun fattig og mindre attraktiv er det selvfølgelig en umulighet. Hver sin smak. Jeg synes utseende og kjemi er viktigst om jeg kun er ute etter sex. Da driter jeg i personens økonomi.😂 Anonymkode: 40a6b...b4b
Katten.2.0 Skrevet 6. februar 2020 #13 Skrevet 6. februar 2020 Jeg må ha både en fysisk, seksuell og mental kjemi for å møte noen over tid. Dog finnes det de som ikke trenger det. 1
Bamseklemmer Skrevet 6. februar 2020 #14 Skrevet 6. februar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes utseende og kjemi er viktigst om jeg kun er ute etter sex. Da driter jeg i personens økonomi.😂 Ja enig med deg. Woow ho hadde rævva full av penger hun ble automatisk penere😂 Men rike finner som regel de som er rike, vi fattige må ta til takke med de som er fattige, men jeg tror vi har et rikere og lykkeligere liv🤔😉 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå