Gå til innhold

Campingplasser nært Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal besøke ungene mine i Oslo og finner bare en campingplass med hytter? Bogstad camping og den er fullstappet nå lenge før jeg vet når ungene mine har ferie?

Lå sist på hotell og det ble bare styr med flere busser, tog og t bane for i det hele tatt å komme meg til sentrum.

Noen som vet om gode overnattinger,med parkering som ligger litt utenfor, Vil helst ikke kjøre i sentrum. Og som det er lett å ta buss eller tog rett til sentrum?

Anonymkode: 04b34...007

Videoannonse
Annonse
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal besøke ungene mine i Oslo og finner bare en campingplass med hytter? Bogstad camping og den er fullstappet nå lenge før jeg vet når ungene mine har ferie?

Lå sist på hotell og det ble bare styr med flere busser, tog og t bane for i det hele tatt å komme meg til sentrum.

Noen som vet om gode overnattinger,med parkering som ligger litt utenfor, Vil helst ikke kjøre i sentrum. Og som det er lett å ta buss eller tog rett til sentrum?

Anonymkode: 04b34...007

Du har Ramton camping ved Nærsnes rett syd for Slemmestad, derifra går det buss 1 gang i timen til bussterminalen i Oslo. Du har jo og Ekeberg camping i Oslo men den er kanskje like vannskelig å få plass som Bogstad.

Kunne vandrehjem være noe, du har et som heter Haraldsheimen. Det er noen 100 meters gange ned til Sinsenkrysset hvor du har både buss, trikk og t-bane.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Kjetil E skrev:

Du har Ramton camping ved Nærsnes rett syd for Slemmestad, derifra går det buss 1 gang i timen til bussterminalen i Oslo. Du har jo og Ekeberg camping i Oslo men den er kanskje like vannskelig å få plass som Bogstad.

Kunne vandrehjem være noe, du har et som heter Haraldsheimen. Det er noen 100 meters gange ned til Sinsenkrysset hvor du har både buss, trikk og t-bane.

Ramton ja, kanskje du er heldig å få plass ved Erik og Snefrid 😁😍

Skrevet

Thon Hotel Linne ligger ca 10 minutter med èn t-bane fra sentrum. Hadde det vært noe? Gangavstand til t-banen fra hotellet.

Hvor i Oslo bor barna dine da? Hadde vært lettest å foreslå noe om du kunne si bydelen de bor i. Kanskje finnes det noe overnattingssted i gangavstand til i det minste et av barna?

Anonymkode: e8678...1df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...