Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til jobber som passer fint med småbarnslivet? Som gir meg mest mulig tid hjemme med dem, og med eventuell utdanning som kan tas på nettet. Trenger ikke være 100% stilling. 

Jobber for tiden i butikk og ser nesten aldri barna mine på grunn av arbeidstidene, har heldigvis en super mann som stiller opp men ønsker jo ikke å bare se barna mine 3-4 dager i uken... 

Er ikke særlig praktisk anlagt, men skoleflink, glad i matte og teori, og stor tilhenger av at alt kan læres om det så er å skru bil eller snekkere :) alt jeg brenner for er barna mine, så rop ut med tips! 

Anonymkode: e1e58...e0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En eller annen 9 til 4 kontorjobb sikkert. Regnskap og lønn. Siden du er tilhenger av matte.

• Liker 3
Skrevet

Busssjåfør? Da kan du regne ut nyttelast og vekslepenger hele dagen. :)

Anonymkode: e68e4...062

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Busssjåfør? Da kan du regne ut nyttelast og vekslepenger hele dagen. :)

ikke en 8-16 jobb det akkurat, og kan ikke huske sist jeg så en bussjåfør veksle penger.. de fleste har billetter nå...

Anonymkode: a22ee...7fa

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

ikke en 8-16 jobb det akkurat, og kan ikke huske sist jeg så en bussjåfør veksle penger.. de fleste har billetter nå...

Joda, de gjør det mange plasser enda. Uansett ikke veldig interessant å veksle penger men. Så det er vel ikke negativt. Og det kan være en veldig fleksibel jobb. Og stor mangel på sjåfører.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Joda, de gjør det mange plasser enda. Uansett ikke veldig interessant å veksle penger men. Så det er vel ikke negativt. Og det kan være en veldig fleksibel jobb. Og stor mangel på sjåfører.

greit nok, men hvor finner du bussførere som har fleksible arbeidstider? de fleste har nærmest uttholdige arbeidstider som veksles fra grytidlig til sent ut på kvelden.. Ikke for å virke negativ, men det yrke vil ikke overleve fremtiden mtp selvkjørende busser.

Skrevet

Skole eller Barnehage er jo på dagtid, men dette er en ganske krevende jobb, mye lyd og høyt tempo hele dagen. Mange småbarnsforeldre syns det er tøft å jobbe med barn i samme alder som sine egne og når de kommer hjem har de ofte lavere tålegrense både for lyd og feks barn som slår seg vrang. Men mange takler dette fint, så det må jo evt bare prøves ut? 

• Liker 1
Skrevet

Ikke helt innen interessefelt, men fagbrev som helsefagarbeider? Supert å jobbe deltid natt. Man kan levere i bhg/skole før man legger seg og stå opp når de kommer hjem. Vinn vinn. 

Anonymkode: 4ea0d...0f7

• Liker 1
Skrevet

Barnehageassistet.

Anonymkode: 22b19...ead

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

greit nok, men hvor finner du bussførere som har fleksible arbeidstider? de fleste har nærmest uttholdige arbeidstider som veksles fra grytidlig til sent ut på kvelden.. Ikke for å virke negativ, men det yrke vil ikke overleve fremtiden mtp selvkjørende busser.

Selvkjørende busser?? Hahah, fungerer ikke i praksis 99% av rutene busser/lastebiler kjører. På motorveikjøring ol tja kanskje smått om 10-20 år på utvalgte strekninger. Ellers ikke sjangs i havet.  Spesielt i Norge med snø og is.

Skrevet

Jeg tenker umiddelbart at du hadde passet til å jobbe med regnskap/økonomi. 
Regnskapsfører kan du vel bli via nettstudier? :) 

Anonymkode: f7822...a90

• Liker 1
Skrevet

En eller annen form for ingeniør? Jobber ikke de på dagtid?

Anonymkode: ae95a...24d

Skrevet
4 timer siden, 334 skrev:

Selvkjørende busser?? Hahah, fungerer ikke i praksis 99% av rutene busser/lastebiler kjører. På motorveikjøring ol tja kanskje smått om 10-20 år på utvalgte strekninger. Ellers ikke sjangs i havet.  Spesielt i Norge med snø og is.

du kan le så mye du vil. Du er vel kanskje litt for gammel til å skjønne dagens teknologiske utvikling?

Skrevet (endret)

Blir jo veldig kult å se hvordan selvkjørende bussen skal rekke fram til holdeplassen når bussen kommer til å stoppet for alt. Ingen gir neste vei til buss om sjåføren ikke kjører ut, da står vi der og kommer 1 time forsinket. 

Mange biler og (lastebiler levere varer) stopper på holdeplassen og dra ut eller til butikken på Carl Berner. Skal selvkjørende busser vente til de er tilbake? 

Men vis alt blir selvkjørende da kan det fungere. 

Ingen hat mot lastebilsjåfører de gjør en viktig jobb.

Endret av Nole
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke helt innen interessefelt, men fagbrev som helsefagarbeider? Supert å jobbe deltid natt. Man kan levere i bhg/skole før man legger seg og stå opp når de kommer hjem. Vinn vinn. 

Anonymkode: 4ea0d...0f7

Ja er det jeg mener mest mot, da er det arbeidsplasser i nærheten også så jeg slipper lang reisevei til jobb :)

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker umiddelbart at du hadde passet til å jobbe med regnskap/økonomi. 
Regnskapsfører kan du vel bli via nettstudier? :) 

Anonymkode: f7822...a90

Regnskapsfører har jeg tenkt en del på, men er ikke så mange aktuelle jobber innenfor 1 times kjørevei dessverre. Vet du noe om hvordan det er å jobbe med hjemmefra? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...