Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg hadde en MA i begynnelsen av januar, skulle vært 10 uker, men foster/embryo var kun 6 uker. Hcg var på ca 30 000.

Tok medisinsk abort, og aborterte 08.01. Var på en GU 21.01 og de kunne ikke se noen rester da. 

Jeg får forsatt positive tester. Det er tidligtester, men de er så positive at jeg antagelig hadde fått gravid på en digital også. 

Noen med erfaringer? Hvor lenge hadde dere positive tester? Er det mulig at det er rester de ikke kunne se på ul? Hcg nivået mitt var jo ikke såå høyt så syns det er rart de forsatt er positive, noen som vet halveringstid på hcg og kan hjelpe meg å regne ut? 😂

15808998775034276138529523095189.jpg

Anonymkode: c2e95...5fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde utskrapning og da fikk jeg endelig "ikke-gravid" på CB digital 22 dager etter, men så vel egentlig noe på de sensitive strimmeltestene til mensen kom 25 dager etter utskrapning. Jeg skulle vært 11 uker men var bare målt til 6,5 uke på UL, så ikke så ulikt deg. Mine strimmeltester så vel helt like ut som dine ift tid etter abort. HCG sank veeeldig sakte. Var 290 en uke etter utskrapning, 81 etter 12 dager, og 22 etter 19 dager. 

Skrevet

Ikke meningen å ikke svare på det du spør om... men hadde du noe gravidsymptomer etter uke 6-7? Følte du deg gravid selvom utviklingen hadde stoppet?  
Leit å høre😞

Skrevet

Jeg hadde positive tester i 15-16 uker etter MA men hadde kommet til uke 10 da det gikk gale så HCG var rimelig høyt. Hadde heller ingen rester. Så det er fullt mulig at det tar lengre tid enn «vanlig»

Anonymkode: 49de0...362

Skrevet

Jeg fikk en MA nesten på samme tid som deg, TS. Skulle vært 9+5 uker, men embryo ble målt til 7+5 omtrent. MA ble oppdaget 06.01.20, og den 20.01 var jeg på ny kontroll hvor alt så fint ut. 
Etter det tok jeg minst to graviditetstester som begge viste lynenede positive. Jeg tok en ny test mandag denne uka, 03.02, som utrolig nok ble negativ. Det var en billig-test fra eBay, mens de to tidligere testene var billig-tester fra babyplan. Jeg vet ikke om dette har noen betydning. 
Dersom du fortsetter å teste positivt en uke til fra nå ville jeg tatt kontakt med legekontoret/gyn. for å sjekke at alt virkelig er ute. 

Skrevet

Hørt at det kan ta opptil noen mnd før alt er sunket tilbake til normalt nivå. 

Skrevet

Tusen takk for alle svar. Har fått mensen nå, men forsatt svak positiv test. Regner med at den blir negativ om noen dager. Hååper spiren sitter denne runden 🤞🤞

Skrevet
6 timer siden, M89 skrev:

Tusen takk for alle svar. Har fått mensen nå, men forsatt svak positiv test. Regner med at den blir negativ om noen dager. Hååper spiren sitter denne runden 🤞🤞

Jeg fikk også positiv test når jeg hadde mensen. Sjekket HCG etter mensen med blodprøve og da var den i 0👍🏻 Ønsker deg masse lykke til☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...