Gå til innhold

Trenger peptalk

Rio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

Ok, får komme med noe generelt, da. :ler: Det er sol og sommer, du er fri, og frank, og snart begynner jordbærsesongen og kjekke gutter dukker frem i bar overkropp. Mao er timingen din perfekt. Og såre følelser går over... Blablablah. :kosemose: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know what you mean! Jeg hadde også verdens flotteste gutt, og heldig er hun som får han. Men når han bare blir god, snill og trygg å ha, da gjelder det å være sterk nok til å løsrive seg. En kjæreste skal være litt mer enn det!

Innbiller meg at det finnes en som har det lille ekstra. En eller annen plass.

Min oppmuntring er altså: vi kommer oss videre til slutt. Men det er lov å gråte i noen uker ennå! Bare ikke gå tilbake å angre! Husk alt det som ikke funka! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest M31

:o

Mer enn det ? Hva da ? Det er jo nettop det det handler om. Kjerligheten gjør at vi er gode mot hverandre. Vel, skal du lete etter noe annet, tipper jeg at du må lete lenge. Hvis det derimot er spenning du er ute etter, så hvorfor ikke heller starte med en risikosport. Hva med fjellklatring ?

:riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener selvfølgelig at det må være følelser inne i bilder. Du må kunne elske han, beundre han, se han for deg som far til dine barn, og være tiltrukket av han (ok, det var jeg). Dessuten må dere kunne kommunisere og kunne fungere sammen i hverdagen.

Det er det lille ekstra, you know!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest M31

Nei, jeg fatter ikke hva du mener. Alt er fint, men ikke fint likevel? Jeg er av den oppfatningen at mennesker som lever sammen og som ikke er glade i hverandre, heller ikke klarer å være gode mot hverandre. Har dere det trykt og godt sammen, så har dere verdens beste fundament å bygge huset deres på. Kjerlighet er å gi, egoisme er å forvente og TA! Jeg gjentar at hvis det er spenning dere savner, så må dere pokker meg skape den selv. Skaff dere interesser og driv med sport. Det gjelder å utfordre livet, så kan dere slappe av og senke sulderene sammen med partneren hjemme!

Ellers så stusser jeg litt mer : Han blir vel eventuelt far til deres barn og ikke bare dine !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Klart man kan gå resten av livet sammen med bestevennen sin. Men hva med kjærlighet? Det å elske? Hva med han som ikke blir elsket?

Klart trygghet er fint, men kjærlighet er enda finere.

Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfft, ble sammen igjen vi. Han vil at vi skal forsøke og få det til, starte på nytt. Vi har tross alt en lang historie sammen. Jeg skal være good girl nå og fikse det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...