Gjest Elseby13 Skrevet 5. februar 2020 #2 Skrevet 5. februar 2020 Nei, jeg syns ikke det. Helt ok, men jeg foretrekker reker. Kreps har en litt rar bismak. Men jeg vet at mange elsker det.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #4 Skrevet 5. februar 2020 Sjøkreps er skikkelig godt, spesielt gratinert i ovnen. Anonymkode: 81873...83a 2
Biloba Skrevet 5. februar 2020 #5 Skrevet 5. februar 2020 Fersk, nykokt sjøkreps er nydelig. Krepsehaler i lake synes jeg ikke er noe særlig. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #6 Skrevet 5. februar 2020 Når de er ferske og nykokte, er de helt nydelige. Sjømat er generelt ferskvare, med en gang det er fryst eller i lake så taper det mye smak og konsistens. Anonymkode: 805c1...72f
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #7 Skrevet 5. februar 2020 Synes både sjøkreps og ferskvannskreps er utrolig godt. Men må selvfølgelig være ferskvare. Anonymkode: dcdba...ec1
Brunhilde Skrevet 5. februar 2020 #8 Skrevet 5. februar 2020 4 hours ago, Biloba said: Fersk, nykokt sjøkreps er nydelig. Krepsehaler i lake synes jeg ikke er noe særlig. Helt enig. Fersk sjøkreps er noe av det beste som finnes. Det går hummer en høy gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå