AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #1 Skrevet 5. februar 2020 Jeg hadde nylig bursdag og kjæresten styrte veldig med å finne en gave til meg. Jeg er ikke så kravstor EGENTLIG, vil ikke ha noe dyrt eller noe, men hvis han fant noe som var veldig "meg" så hadde jeg blitt glad. Jeg har også nevnt et par ting jeg kunne tenkt meg (relativt rimelige og enkle å få tak i), men da ble det dumt å gi meg noe jeg visste om, mente han. Så gaven jeg fikk var flott, dyr, praktisk for de som trenger den, men totalt unødvendig for meg. Uten å avsløre for mye, gaven løser et slags problem, men det "problemet" har aldri vært et problem for meg. Jeg har aldri "slitt" med det og aldri nevnt at det er noe jeg kunne tenkt meg. Nå har jeg så sinnsykt dårlig samvittighet. Jeg kommer ikke til å bruke gaven, kanskje en gang, bare for å ha prøvd. Jeg har ikke lyst at den skal bli liggende i skapet og støve ned. Jeg vet ikke hva jeg skal si til kjæresten. Jeg føler meg skikkelig bortskjemt som ikke setter pris på gaven, men helt ærlig ville jeg heller hatt en pose seigmenn og at han hadde spart de tusenlappene... Hva gjør jeg? Anonymkode: 91b08...cbb 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #2 Skrevet 5. februar 2020 Du må nesten forklare ham, at du ikke har brukt for denne tingen, men at tanken var god. Og at du ønsker å bytte den i noe annet. Anonymkode: d326c...e1d 4
Muskath Skrevet 5. februar 2020 #3 Skrevet 5. februar 2020 Går det ikke an å late som du setter pris på gaven? Han har brukt tid, penger og energi på å finne på noe til deg, er du ikke glad for det da? Prøv å snakke med ham om det. 1
Belima Skrevet 5. februar 2020 #4 Skrevet 5. februar 2020 Blir litt sånn: En dame kom inn i en gullsmedforretning og ville se på en stor diamantring. Er det en gave, spurte ekspeditrisen. Ja til min mann, svarte kunden. Til mannen, sier ekspeditrisen spørrende. Ja, da jeg fylte år, fikk jeg et maleri han ønsket seg. 🤣 Kanskje han mente det var kjekt å ha. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå