AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #1 Skrevet 5. februar 2020 Når kan man vente å få svar fra veileder i nav når man sender en melding på nav.no? På NAV.no sier dem i løpet av to dager.. det er gått over en uke nå.. Anonymkode: f0d65...210
Kattifnatt Skrevet 5. februar 2020 #2 Skrevet 5. februar 2020 Jeg får svar alt fra et par timer til 1 arbeidsdag etter. Om det er noe som du trenger svar på litt raskt så hadde jeg sent en mld til (i tilfelle glipp i systemet) - og om det går 2 dager fra da, ringt inn og hørt om de er vekkreist/har vikar eller noe og om de ikke kan høre med veilederen din slik at du får svar. NAV har desverre ikke de mest lettvindte løsningene, så vi må bare stå på
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #3 Skrevet 5. februar 2020 Det skal finnes en frist på dette, men jeg husker ikke hva den var. Men relativ kort (i NAV-sammenheng), kanskje 3 døgn. Anonymkode: 329ed...c72
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #4 Skrevet 5. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det skal finnes en frist på dette, men jeg husker ikke hva den var. Men relativ kort (i NAV-sammenheng), kanskje 3 døgn. Anonymkode: 329ed...c72 Hva hvis de ikke overholder fristen? klage, purre? Anonymkode: f0d65...210
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #5 Skrevet 5. februar 2020 Da ville jeg ringt, sagt at du har ventet 1 uke nå. Min erfaring er da at det blir gitt beskjed til saksbehandler at du har ringt, og blir da litt fortgang i saken, sannsynligvis svar innen en dag. Anonymkode: ef937...06a
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #6 Skrevet 5. februar 2020 Jeg ventet i 18 måneder på svar en gang, men fyren ble heldigvis sparket. Anonymkode: 0e6ae...e84 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #7 Skrevet 5. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ventet i 18 måneder på svar en gang, men fyren ble heldigvis sparket. Anonymkode: 0e6ae...e84 nemlig.. har en uggen følelse av at vedkommende også kan være av den typen.. det skal være grenser for hvor stor frihet disse veilederne skal ha, og med det ansvaret de har av å jobbe med mennesker, burde de hatt strenge regler i sin arbeidsplass. Anonymkode: f0d65...210 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #8 Skrevet 5. februar 2020 Om du har ringt inn til kontaktsenteret eller skrevet på nav.no så er det 2 (virke)dagers frist. Om du ikke har fått svar da så ringer du og sier at fristen har gått ut. Da blir den purret på. Har du ikke fått svar etter nye 2 dager så ringer du igjen også legger de oppgaven til lederen til veileder. Det pleier å hjelpe. Om du har skrevet i dialogen på aktivitetsplanen så skal man svare i løpet av ett døgn. Den syndes det mye på. Du må bare mase og mase. Skulle vært unødvendig, men dessverre så er det ikke alltid det. Anonymkode: aa5d0...0ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå