AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #1 Skrevet 4. februar 2020 Vet det er mange penistråder her inne, men det er jo ikke rart når dette er det største komplekset menn ofte har; om penis er stor nok, bra nok, eller ikke. Jeg vil bare si at jeg er en av de som ikke bryr meg om størrelse, og jeg vet det er mange av oss. Jeg syns det er trist og fælt å høre om menn som ikke tør ha sex, som føler seg ydmyket pga størrelsen sin eller som har blitt ydmyket (mobbet, snakket stygt om osv fordi noen kvinner rett og slett er jævlige og snakker om mannens utstyr til andre). Det er en forferdelig ting å gjøre og jeg er lei meg for at noen må oppleve noe slikt. For meg er den seksuelle kjemien den absolutt viktigste. Den har jeg ikke med alle, men med ganske få. Har kun opplevd god seksuell kjemi med èn mann, og jeg har ligget med en del. Peniser i alle fasonger, ingen har vært like, og ikke har det betydd noe heller. Penisen på mannen jeg liker, liker jeg også, for den er jo på mannen jeg har falt for. Men den der seksuelle kjemien, den er sjelden... Det er ikke alltid at prestasjonene til mannen er det som avgjør om sexen er bra eller ikke, og penisstørrelse har aldri noe å si. Om jeg er seksuelt tiltrukket av en mann og kjemien vår er bra, så er det samme om penisen er tynn og kort eller tykk og lang, eller andre kombinasjoner. Jeg vet at jeg ikke er alene om dette og det er så uhyre viktig at menn forstår at penisstørrelsen betyr virkelig ikke alt! For mange betyr den ikke noe, det gjør den iallefall ikke for meg. Ja til penispositivitet. 😄 Og omskåret penis eller ikke, fin er den uansett. Hilsen K25 Anonymkode: 66db8...73f 19
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #2 Skrevet 4. februar 2020 Prøv å ha født 3 unger vaginalt, også ha sex med en med micro penis. Tror pipa hadde fått en annen låt 😂 Anonymkode: dc3c7...9e6 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #3 Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Prøv å ha født 3 unger vaginalt, også ha sex med en med micro penis. Tror pipa hadde fått en annen låt 😂 Anonymkode: dc3c7...9e6 Jeg har født to, og har fortsatt muskler som virker og kan gripe rundt en liten penis.. Ikke alle som lar seg bli låvedører. Noen av oss gjør faktisk noe for å beholde sexlivet. Anonymkode: e598a...2ff 25
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #4 Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Prøv å ha født 3 unger vaginalt, også ha sex med en med micro penis. Tror pipa hadde fått en annen låt 😂 Anonymkode: dc3c7...9e6 Ja, dessverre så har størrelsen mye å si.. men selvfølgelig, kjemi med personen er det som betyr mest. Alt handler ikke om sex. Anonymkode: fe792...725
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #5 Skrevet 4. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har født to, og har fortsatt muskler som virker og kan gripe rundt en liten penis.. Ikke alle som lar seg bli låvedører. Noen av oss gjør faktisk noe for å beholde sexlivet. Anonymkode: e598a...2ff Stor forskjell mellom to og tre unger. Så Stig gjerne ned fra din høye hest. Anonymkode: dc3c7...9e6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #6 Skrevet 4. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, dessverre så har størrelsen mye å si.. men selvfølgelig, kjemi med personen er det som betyr mest. Alt handler ikke om sex. Anonymkode: fe792...725 Ikke alt men 80 prosent. Anonymkode: dc3c7...9e6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #7 Skrevet 4. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøv å ha født 3 unger vaginalt, også ha sex med en med micro penis. Tror pipa hadde fått en annen låt 😂 Anonymkode: dc3c7...9e6 Hæ? Hva har det å ha født tre unger vaginalt med saken å gjøre? Du vet ingenting om hvordan "pipa mi" låter annet enn det jeg skriver i hovedinnlegget mitt. Les det en gang til og reflekter litt, kanskje du forstår hva som står der da. Anonymkode: 66db8...73f 7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #8 Skrevet 4. februar 2020 Slutt å jug, selvfølgelig nyter kvinner større peniser mer... Anonymkode: 8150c...455
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #9 Skrevet 4. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutt å jug, selvfølgelig nyter kvinner større peniser mer... Anonymkode: 8150c...455 Kan du ikke lage en trolletråd i stedet for å trolle i min tråd? Anonymkode: 66db8...73f 12
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #10 Skrevet 4. februar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stor forskjell mellom to og tre unger. Så Stig gjerne ned fra din høye hest. Anonymkode: dc3c7...9e6 Kom med forskning på det utsagnet.. For nei, det er det ikke. Det er større forskjell fra ingen til en, enn resten. Knip du, så skal du se at låvedøra lukker seg litt. Anonymkode: e598a...2ff 8
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #11 Skrevet 4. februar 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet det er mange penistråder her inne, men det er jo ikke rart når dette er det største komplekset menn ofte har; om penis er stor nok, bra nok, eller ikke. Jeg vil bare si at jeg er en av de som ikke bryr meg om størrelse, og jeg vet det er mange av oss. Jeg syns det er trist og fælt å høre om menn som ikke tør ha sex, som føler seg ydmyket pga størrelsen sin eller som har blitt ydmyket (mobbet, snakket stygt om osv fordi noen kvinner rett og slett er jævlige og snakker om mannens utstyr til andre). Det er en forferdelig ting å gjøre og jeg er lei meg for at noen må oppleve noe slikt. For meg er den seksuelle kjemien den absolutt viktigste. Den har jeg ikke med alle, men med ganske få. Har kun opplevd god seksuell kjemi med èn mann, og jeg har ligget med en del. Peniser i alle fasonger, ingen har vært like, og ikke har det betydd noe heller. Penisen på mannen jeg liker, liker jeg også, for den er jo på mannen jeg har falt for. Men den der seksuelle kjemien, den er sjelden... Det er ikke alltid at prestasjonene til mannen er det som avgjør om sexen er bra eller ikke, og penisstørrelse har aldri noe å si. Om jeg er seksuelt tiltrukket av en mann og kjemien vår er bra, så er det samme om penisen er tynn og kort eller tykk og lang, eller andre kombinasjoner. Jeg vet at jeg ikke er alene om dette og det er så uhyre viktig at menn forstår at penisstørrelsen betyr virkelig ikke alt! For mange betyr den ikke noe, det gjør den iallefall ikke for meg. Ja til penispositivitet. 😄 Og omskåret penis eller ikke, fin er den uansett. Hilsen K25 Anonymkode: 66db8...73f jasså. sett på Debatten i kveld på NRK? Der det ble diskutert hvordan kvinner egentlig er ovenfor menn og penisstørrelse ! Det er en viss lettelse å se at jeg har hatt rett hele tiden når det gjelder kvinner og penisstørrelse, og mest av alt baksnakkelsen! Anonymkode: 02da6...fb2 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #12 Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kom med forskning på det utsagnet.. For nei, det er det ikke. Det er større forskjell fra ingen til en, enn resten. Knip du, så skal du se at låvedøra lukker seg litt. Anonymkode: e598a...2ff Du antar at jeg har født tre barn og skal belære meg om kvinnelig anatomi, mens du bruker ordet låvedør? Det blir bare Harry og minner meg litt om en livets harde skole elev. Anonymkode: dc3c7...9e6 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #13 Skrevet 4. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: jasså. sett på Debatten i kveld på NRK? Der det ble diskutert hvordan kvinner egentlig er ovenfor menn og penisstørrelse ! Det er en viss lettelse å se at jeg har hatt rett hele tiden når det gjelder kvinner og penisstørrelse, og mest av alt baksnakkelsen! Anonymkode: 02da6...fb2 Jeg så det! Og syns det var vondt å se på! Baksnakkingen vet jeg ingenting om. Jeg har hatt en del venninner oppigjennom året og å snakke nedlatende om peniser har aldri vært et tema. Jeg har da også hatt en del venninner jeg har ansett som umodne og frekke på generell basis - men aldri hørt snakk om peniser.... Og jeg er unik, akkurat som alle andre.... Viktig å forstå at ikke alle er like eller har samme mening. Anonymkode: 66db8...73f 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #14 Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke lage en trolletråd i stedet for å trolle i min tråd? Anonymkode: 66db8...73f Troller ikke. Du snakker bare dritt for noen billige internett-poeng, som en god godhetsposør. Anonymkode: 8150c...455
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #15 Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg så det! Og syns det var vondt å se på! Baksnakkingen vet jeg ingenting om. Jeg har hatt en del venninner oppigjennom året og å snakke nedlatende om peniser har aldri vært et tema. Jeg har da også hatt en del venninner jeg har ansett som umodne og frekke på generell basis - men aldri hørt snakk om peniser.... Og jeg er unik, akkurat som alle andre.... Viktig å forstå at ikke alle er like eller har samme mening. Anonymkode: 66db8...73f Neivel.kanskje ingen av dem har vært borti noen med liten da vettu ! Anonymkode: 02da6...fb2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #16 Skrevet 5. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Troller ikke. Du snakker bare dritt for noen billige internett-poeng, som en god godhetsposør. Anonymkode: 8150c...455 Jeg er en anonym bruker på internett, hvorfor skal jeg sanke "internett-poeng, som en god godhetsposør, hva nå enn det er"? 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neivel.kanskje ingen av dem har vært borti noen med liten da vettu ! Anonymkode: 02da6...fb2 Ene venninna mi har ligget med nesten 100 stk........... Tenker hun har vært borti mye forskjellig. Slutt å vær så pessimistisk. Anonymkode: 66db8...73f 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #17 Skrevet 5. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en anonym bruker på internett, hvorfor skal jeg sanke "internett-poeng, som en god godhetsposør, hva nå enn det er"? Ene venninna mi har ligget med nesten 100 stk........... Tenker hun har vært borti mye forskjellig. Slutt å vær så pessimistisk. Anonymkode: 66db8...73f Jeg har opplevd kvinners baksnakkelse flere ganger, så jeg vet hva jeg snakker om . Jeg skal ikke påstå at alle driver med det, men jeg vet at det er dem fleste. Og det er en avsporing å tro at dette nødvendigvis dreier seg om micro peniser ! Jeg har "langt" over det som faller innenfor den kategorien, og jeg hadde turt å sette en årslønn på at mannen denne bloggeren(som mottok pris for sine gode holdninger) snakket om ikke hadde noe virkelig micro penis , Anonymkode: 02da6...fb2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #18 Skrevet 5. februar 2020 Størrelse er smak og behag. Hatt kjæreste med både liten og stor. Jeg foretrekker helst en med 16 -17cm. Og vi jenter er bygd forskjellig .Så da er det naturlig at noen passe bedre med en mindre penis og noen andre en med en større. Er ikke sånn at det er 1 fasit i denne verden. Man finner til slutt en som man passer. Anonymkode: efda8...889 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #19 Skrevet 5. februar 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en anonym bruker på internett, hvorfor skal jeg sanke "internett-poeng, som en god godhetsposør, hva nå enn det er"? Ene venninna mi har ligget med nesten 100 stk........... Tenker hun har vært borti mye forskjellig. Slutt å vær så pessimistisk. Anonymkode: 66db8...73f Hva trodde du at du skulle oppnå med denne posten? Annet enn at du er moralsk overlegen andre? For ellers er jo denne posten ganske meningsløs ettersom det du skriver er ren løgn. At kvinner nyter større peniser mer er et fysisk faktum. Anonymkode: 8150c...455
LittleBabyNothing Skrevet 5. februar 2020 #20 Skrevet 5. februar 2020 For meg er sex mer enn samleie, Jeg har aldri hatt samleie. Om man har liten penis eller mikropenis er det ikke noen sin feil. Om en mann er snill og god med meg så har ikke utseende noe å si. For min del kan han både være gammel og overvektig. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå