AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #1 Skrevet 4. februar 2020 Jeg holder på å le meg ihjel av disse videoene, har underholdning for hele kvelden!!! 😂😂 Anonymkode: 56355...bbb 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #2 Skrevet 6. februar 2020 Ingen som syns de var morsomme? 😮 Anonymkode: 56355...bbb
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #3 Skrevet 6. februar 2020 Jeg datt ut i løpet av sesong 3 og holder meg nå oppdatert via disse her 😂 Digger de! Får mye mer glede av disse snuttene enn å måtte tvinge meg gjennom 40 min med «archiekins», griffins and gargoils, the farm, archie i bar overkropp, Dark Betty, og Veronica som sier ordet «Daddy» såpass mye at det er nesten litt creepy. 😝 Mange gullkorn å hente ut her da 😂 Som Archie sin svært dype tale om tRiUmPhS and dEfEaTs of high school football. 😂😂 Anonymkode: 6efe2...7a9 1
Castor Troy Skrevet 9. februar 2020 #4 Skrevet 9. februar 2020 På 5.2.2020 den 0.07, AnonymBruker skrev: Jeg holder på å le meg ihjel av disse videoene, har underholdning for hele kvelden!!! 😂😂 Anonymkode: 56355...bbb Sesong 1 og 2 var ganske bra synes jeg, nå er det blitt veldig rart. At folk på high school driver bedrifter og havner oppi litt for utrolige situasjoner. Det er ikke realistisk lenger.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #5 Skrevet 9. februar 2020 Jeg vet ikke helt om Riverdale er ment til å være bra, sånn ordentlig tenåringsdrama ala Gossip girl eller One tree hill, bare med mysterier - eller om det skal være en slags parodi på tenåringsserier. At det er meningen at det skal være latterlig og helt urealistisk. Jeg håper virkelig på det siste... Da kan det faktisk unnskyldes. Til en viss grad. Hvis det skulle vært en satire eller parodi så kunne det blitt utført SÅ mye bedre. For dette her er jo bare, for å sitere Cheryl: Coo coo bananas. Anonymkode: 6efe2...7a9
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #6 Skrevet 9. februar 2020 Hva skjedde egentlig med Riverdale? Sesong 1 og 2 var slik at jeg gledet meg til ny episode. Sesong 3 var dårlig. Begynte å bli veldig urealistisk og teit. Ramlet egentlig av, men fulgte halvveis med likevel for å se om den ble bedre. Så kom sesong 4, og da burde kanskje serieskaperne ta til seg tilbakemeldingene de har fått, og tatt grep. Istedenfor ble serien bare enda verre. Nå følger jeg ikke med lengre, men den kan stå på i bakgrunnen når jeg gjør noe annet. Liker å ha lyder rundt meg, så da er det greit å sette på sånne serier som jeg egentlig ikke trenger å følge med på. Anonymkode: a5eba...399
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå