Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stillingen jeg har vært vikar i, har nå blitt utlyst. Jeg vil gjerne søke på denne jobben, men må søke på lik linje som andre søkere.
Føler det er spesielt ubehagelig ettersom de allerede kjenner meg. Samtidig blir det også rart å introdusere seg selv på nytt, når jeg allerede har vært der en stund og de vet om mine kvalifikasjoner. 
Er det noen som har gjort dette tidligere og har tips til hvordan søknaden kan utformes? 

Anonymkode: e291b...be9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort det. Føltes utrolig rart å skulle skrive en søknad til et sted som kjente godt til meg. Fordelen var jo absolutt at de kjente til meg og at jeg kjente godt til arbeidsplassen. Jeg sørget for at søknaden svarte godt på stillingsutlysningen. Jeg ble kalt inn til intervju, og det var ganske standard, men likevel bar det preg av at de kjente meg. 

Det hele gikk bra og jeg fikk jobben. 

Anonymkode: b355c...11d

Skrevet

Er det kommunal stilling? Det er mulig at stillingen i hovedsak er utlyst som en formalitet. Det er litt lover rundt det, uten at jeg kan de på rams, men kommunale stillinger må lyses ut.

Jeg har en gang søkt på en stilling jeg da hadde vikariat i fra før. Bare fylte ut den elektroniske søknaden, og skreiv at jeg allerede sto i stillinga, og ønsket å fortsette. Fikk jobben.

Skrevet

Som vanlig søknad, men vinklet med din nøyaktige verditilførsel siden du har innsikt i det fra før.

Skrevet

Jeg skrev bare: søker herved på fast stilling da jeg Etter vikariatet vil fortsette i stillingen. 
fikk jobben.. 

Anonymkode: 79243...761

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...