Gå til innhold

Menn, hvis hun skal "gå ned" på deg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sexy om hun uttrykker hva hun vil gjøre f.eks "åh jeg har så lyst til å suge k**en din" eller er det litt for mye? Bedre om bare finner veien selv og setter i gang? Ønsker å gjøre dette med kjæresten (aldri prøvd før, noen av oss) men vet liksom ikke helt hvordan introdusere det i senga 😅

Anonymkode: 06786...461

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det sexy om hun uttrykker hva hun vil gjøre f.eks "åh jeg har så lyst til å suge k**en din" eller er det litt for mye? Bedre om bare finner veien selv og setter i gang? Ønsker å gjøre dette med kjæresten (aldri prøvd før, noen av oss) men vet liksom ikke helt hvordan introdusere det i senga 😅

Hvis hun sier hun har lyst så er jo det veldig bra. Men det tyder jo på at du har gjort det før og funnet ut at du liker det. Det er ikke mange damer som liker det. Bare ei av de jeg har vært med har likt det og gitt uttrykk for at hun likte det. 

Så for din del burde du ikke dra den der første gangen ihvertfall før du vet hva du går til. For det kommer ut litt precum som ihvertfall de jeg har hengt med reagerer veldig negativt på. Det smaker egentlig ingenting av det. Kansje en liten aning salt, men de brekker seg likevel. Ei klarte til og med å få ut æsj!! Da pakket jeg sakene og dro. Orket ikke mere. 

Men tåler du det så bør det gå greit. Oralsex er jo den beste sexen spør du meg. 

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Hvis hun sier hun har lyst så er jo det veldig bra. Men det tyder jo på at du har gjort det før og funnet ut at du liker det. Det er ikke mange damer som liker det. Bare ei av de jeg har vært med har likt det og gitt uttrykk for at hun likte det. 

Så for din del burde du ikke dra den der første gangen ihvertfall før du vet hva du går til. For det kommer ut litt precum som ihvertfall de jeg har hengt med reagerer veldig negativt på. Det smaker egentlig ingenting av det. Kansje en liten aning salt, men de brekker seg likevel. Ei klarte til og med å få ut æsj!! Da pakket jeg sakene og dro. Orket ikke mere. 

Men tåler du det så bør det gå greit. Oralsex er jo den beste sexen spør du meg. 

Hæ? Brekker seg av lystdråper? Det må man jo være vant med om man har sugd kuk før...

• Liker 6
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

ja, det funker. mulig beviset er anekdotisk, men jeg støtter forsøket

Skrevet

Dette er ikke noe for sarte sjeler 😂

Skrevet
4 minutter siden, Jasmine9 skrev:

Hæ? Brekker seg av lystdråper? Det må man jo være vant med om man har sugd kuk før...

Skrevet
18 minutter siden, Jasmine9 skrev:

Ja de gjør det. Mulig det kommer litt mye til meg da. Vet ikke hva som er normalt jeg, men det jeg ser på film er ikke i nærheten. Skjønner jo at damer ikke vil suge meg igjennom orgasmen da jeg kommer veldig mye, men har bare funnet ut at damer ikke liker å suge pikk. De ønsker heller ikke å kline med meg etter jeg har vært der nede. Derfor tar jeg alt de sier med en klype salt. For det stemmer stort sett aldri med sannheten. 

Skrevet

Hmm. Altså, alle er forskjellig. Jeg syntes det meste var ekkelt de første årene, men dersom jeg er skikkelig gira nå eller bare ønsker å glede gubben så gir jeg en BJ med glede. Jeg kan nyte det på et vis til jeg får ondt i kjakene 😛 Man skal jo ikke kalle noe som helst noe annet enn normalt, men de lystdråpene jeg kjenner til er iallfall ikke så ille at det er noe å brekke seg av etter min mening. Smaker bare noen dråper salt. Tenker at man kanskje kan gjøre hele situasjonen litt bedre om man sier ifra på forhånd og så kan også damen være forberedt og gjøre det beste ut av det på begges sett?

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Ja de gjør det. Mulig det kommer litt mye til meg da. Vet ikke hva som er normalt jeg, men det jeg ser på film er ikke i nærheten. Skjønner jo at damer ikke vil suge meg igjennom orgasmen da jeg kommer veldig mye, men har bare funnet ut at damer ikke liker å suge pikk. De ønsker heller ikke å kline med meg etter jeg har vært der nede. Derfor tar jeg alt de sier med en klype salt. For det stemmer stort sett aldri med sannheten. 

Oi, du har virkelig møtt feil kvinner. Jeg ELSKER å suge og om mannen kommer mye er det deilig. Det kan bli litt vanskelig å svelge unna da, ettersom konsistensen på sæd ikke er den aller heldigste + om det kommer mye på en gang - og når det blir overfylt i munnen, samtidig som det kommer mer, og jeg sliter med å svelge unna, så kan jeg få et rart ansiktsuttrykk. Men når jeg har fått det unna er smilet på plass! Tar det som en utfordring å svelge alt, det renner aldri ut her. :P

Precum er jo også helt vanlig og null stress. Ikke opplevd at det smaker noe på noen av mennene jeg har vært med. Jeg har heller aldri opplevd at sæden smaker vondt hos mennene jeg har vært med, de alle har smakt forskjellig men samtidig litt likt? Kan forstå det er vanskelig å svelge om den smaker vondt, men det kan reguleres med hva man spiser tror jeg (mange sier ananas hjelper?).

Håper du blir sugd av ei dame som elsker å suge en dag. :) 

Anonymkode: 9d385...adc

• Liker 2
Skrevet

Ikke mye som slår en kvinne som har lyst til å kose med utstyret mitt (både kuk og baller) og i tillegg sier det til meg før/mens hun faktisk gjør det med pasjon, glød og glede. Kone materiale!

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Jasmine9 skrev:

Man skal jo ikke kalle noe som helst noe annet enn normalt, men de lystdråpene jeg kjenner til er iallfall ikke så ille at det er noe å brekke seg av etter min mening. Smaker bare noen dråper salt.

De smaker som tårer på en venns kinn. Den samme smaken har kvinnene. Alle burde smake på seg selv engang i blandt for kvalitetssjekk, både det blanke og gråe. Som kokk må man smake på maten før deg serveres vettu😂

• Liker 1
Skrevet

Noe av det skumleste jeg vet når det kommer til sex er å gå ned på en mann. Har jo prøvd før, men redselen for å gjøre noe "feil" er så stor at jeg har prøvd å unngå det. Har blitt en ond sirkel som jeg ikke har kommet ut av! Skal sies at jeg tidligere kun har hatt kortvarige "forhold"

Anonymkode: 0e6c4...8f4

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, du har virkelig møtt feil kvinner. Jeg ELSKER å suge og om mannen kommer mye er det deilig. Det kan bli litt vanskelig å svelge unna da, ettersom konsistensen på sæd ikke er den aller heldigste + om det kommer mye på en gang - og når det blir overfylt i munnen, samtidig som det kommer mer, og jeg sliter med å svelge unna, så kan jeg få et rart ansiktsuttrykk. Men når jeg har fått det unna er smilet på plass! Tar det som en utfordring å svelge alt, det renner aldri ut her. :P

Precum er jo også helt vanlig og null stress. Ikke opplevd at det smaker noe på noen av mennene jeg har vært med. Jeg har heller aldri opplevd at sæden smaker vondt hos mennene jeg har vært med, de alle har smakt forskjellig men samtidig litt likt? Kan forstå det er vanskelig å svelge om den smaker vondt, men det kan reguleres med hva man spiser tror jeg (mange sier ananas hjelper?).

Håper du blir sugd av ei dame som elsker å suge en dag. :) 

De har vært feil. Det kommer mye. Såpass mye at dama på sykehuset reagerte når hun så glasset med sædprøve skulle leveres. "Du skal bare levere en ladning"!! Ja sier jeg det er en ladning det der. Med store øyne så kommer det, "men glasset er jo halvfullt"!!? Det blir det. Derfor er det greit hvis damer ikke vil suge igjennom orgasmen, men det hadde vært så deilig å fått oppleve det en gang. 

Du er nok i et sterkt mindretall er jeg redd som liker dette. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

De har vært feil. Det kommer mye. Såpass mye at dama på sykehuset reagerte når hun så glasset med sædprøve skulle leveres. "Du skal bare levere en ladning"!! Ja sier jeg det er en ladning det der. Med store øyne så kommer det, "men glasset er jo halvfullt"!!? Det blir det. Derfor er det greit hvis damer ikke vil suge igjennom orgasmen, men det hadde vært så deilig å fått oppleve det en gang. 

Du er nok i et sterkt mindretall er jeg redd som liker dette. 

Er jo bare gøy at du kan komme mye. Ikke noe vondt i det. Menn jeg har vært med har ofte spurt "kom det mye?" og blitt skuffa om jeg sa at det ikke kom sånn kjempe mye. :P 

Det tror jeg ikke at jeg er, men la gå. :) 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er jo bare gøy at du kan komme mye. Ikke noe vondt i det. Menn jeg har vært med har ofte spurt "kom det mye?" og blitt skuffa om jeg sa at det ikke kom sånn kjempe mye. :P 

Det tror jeg ikke at jeg er, men la gå. :) 

Jeg hadde sett at ikke kom noe. Hadde blitt glad hvis det hadde skjedd. Det har vært så mye negativitet rundt dette så. Har mange ganger ikke fullført heller for å slippe det styret det blir etterpå. 

Du er det. Alle utenom ei har vært likedan mer eller mindre. 

Skrevet
52 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg hadde sett at ikke kom noe. Hadde blitt glad hvis det hadde skjedd. Det har vært så mye negativitet rundt dette så. Har mange ganger ikke fullført heller for å slippe det styret det blir etterpå. 

Du er det. Alle utenom ei har vært likedan mer eller mindre. 

Trist å høre om erfaringene dine :(

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Har du vært nyvasket også, og fått samme reaksjon? Tenkte på om det kan være at det har luktet stramt som de reagerer på? Precum har jeg aldri reagert på. Eller kan det ha vært første gang jenta gir en bj?

Anonymkode: a7821...280

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du vært nyvasket også, og fått samme reaksjon? Tenkte på om det kan være at det har luktet stramt som de reagerer på? Precum har jeg aldri reagert på. Eller kan det ha vært første gang jenta gir en bj?

Anonymkode: a7821...280

Alltid nyvasket før noen får borti min. Synes ikke noe om å påtrenge andre folk mine "uvaner". 

Jeg har fått høre at jeg lukter veldig lite i forhold til andre menn. 

Det er voksne damer det er snakk om. Og alle har hatt partnere før og er single i dag.

Skrevet

Jeg sier sånne ting til kjæresten fordi jeg tenner kjempe på han. Før han hatet jeg å suge. 

Anonymkode: b3d94...d4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...