AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #1 Skrevet 4. februar 2020 Ønsker tips av både gutter og jenter ☺️ Anonymkode: 0e0a5...3cf
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #2 Skrevet 4. februar 2020 Kanskje litt vel avansert men en av de mest pirrende/opphissende tingene jeg gjorde med min mann var å knulle en annen mann på bursdagen til mannen min og sende han bilder av det. Særlig spennende fordi min mann ikke visste om det på forhånd. Anonymkode: 9eef0...4c0 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #3 Skrevet 4. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje litt vel avansert men en av de mest pirrende/opphissende tingene jeg gjorde med min mann var å knulle en annen mann på bursdagen til mannen min og sende han bilder av det. Særlig spennende fordi min mann ikke visste om det på forhånd. Anonymkode: 9eef0...4c0 Eeeh? What? Anonymkode: 17f86...352 9
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #4 Skrevet 4. februar 2020 Nå er vi ganske unge da, 17 begge to, men kjæresten min blir alltid sykt glad om jeg har på stay-ups under buksene eller kjolen... Anonymkode: 0b4b5...89b 1
Cervus Skrevet 4. februar 2020 #5 Skrevet 4. februar 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje litt vel avansert men en av de mest pirrende/opphissende tingene jeg gjorde med min mann var å knulle en annen mann på bursdagen til mannen min og sende han bilder av det. Særlig spennende fordi min mann ikke visste om det på forhånd. Anonymkode: 9eef0...4c0 Hadde digget det! 2
Jasmine9 Skrevet 4. februar 2020 #6 Skrevet 4. februar 2020 Kledd meg naken kun bekledd en stor sløyfe og ligget klar i sengen. Happy Birthdaay! 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #7 Skrevet 4. februar 2020 Presse ut twix ut av rompa gradvis mens mannen spiser og slikker Anonymkode: 454ca...dc3
Jasmine9 Skrevet 4. februar 2020 #8 Skrevet 4. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Presse ut twix ut av rompa gradvis mens mannen spiser og slikker Anonymkode: 454ca...dc3 WTF 🤯 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #9 Skrevet 4. februar 2020 Vi var på kielbåten, hun har lov å flørte og tulle litt med andre menn,uten å gå for langt,hun later noen ganger som hun er interessert,og lar de beføle henne mm. Jeg sitter alltid i nærheten og observerer,og synes det er opphissende å se på. På denne turen var det to kompiser som sjekket henne opp,hun lot de flørte og ta litt,før hun sa at hun måtte på toalettet,da ga hun meg hintet,og vi gikk opp på lugaren. De to karene satt igjen,mens jeg fikk nyte forarbeidet som de hadde gjort,hun var meget klar da vi kom opp. Anonymkode: d75e6...a05 5
Hr. Aktiv Skrevet 4. februar 2020 #10 Skrevet 4. februar 2020 Har aldri fått gjort noe pirrende egentlig. De tankene har avgått med døden lenge før de ble realitet. Det mest pirrende er kansje den gangen hun kom borti penisen min ved en feiltagelse. Jeg trodde først det var velment, men fikk den der "oisan det var ikke meningen å komme borti". 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #11 Skrevet 4. februar 2020 Kledde meg i sånn fishnetsuit for eksen. Følte meg SYKT sexy, haha! Og han likte det også. En annen gang hadde jeg på meg strømpeholdere og stay ups, og hadde på meg kåpe og åpna døra for eksen når han kom på besøk. Var hans ønske (han syns kåpa var så "fin" og at den hadde passa bra med stay ups og strømper haha) og han ble helt gaaal... Jeg har slitt med dårlig selvtillit i alle de år så er ikke så mange slike "opplevelser" vi hadde men det var veldig gøy de få tingene her Anonymkode: 8c4fe...4ee 1
Gorgonzola Skrevet 4. februar 2020 #12 Skrevet 4. februar 2020 1. Invitert inn en ung mann i trekant lek (halvparten av vår alder) 2. Skaffet en BBC til henne og overtok etterpå 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #13 Skrevet 4. februar 2020 4 minutter siden, Gorgonzola skrev: 1. Invitert inn en ung mann i trekant lek (halvparten av vår alder) 2. Skaffet en BBC til henne og overtok etterpå BBC? Anonymkode: 263b5...a2a
Bamseklemmer Skrevet 4. februar 2020 #14 Skrevet 4. februar 2020 Ikke partner da men med to venninner... De bandt meg fast til en stol, så begynte de å kysse og slikke hverandre. Jeg ble tvunget til å se på, så rev ho ene av meg buksa og dro den ned til anklene, så kysset hun meg oppover, rundt omkring, men hun berørte ikke pikken min, så snudde hun seg elegant og bøyde seg ned, så hele roastbiffen kom til synet. så fortsatte de sammen i nesten en time. Aldri før har jeg hatt sååå lyst, holdt faktisk på å klikke.. Men det tok bare ti drag før jeg sendte hele ladningen på brystene deres etterpå... 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #15 Skrevet 5. februar 2020 Det mest pirrende han gjør med meg er å leke med rumpa mi med tunge og fingre. Og når han har dress på seg. Det mest pirrende jeg har gjort for ham er å ha på meg lite klær når vi er ute og snike oss vekk og vise meg frem. Feks viste jeg puppene til ham i ev avsides krok i en restaurant og lot ham fingre meg under skjørtet på bussen eller når jeg har på meg sexy undertøy og leker med meg selv uten at han får røre meg eller seg selv på lenge Anonymkode: df01e...078 2
Jonas4 Skrevet 5. februar 2020 #16 Skrevet 5. februar 2020 12 timer siden, Gorgonzola skrev: 1. Invitert inn en ung mann i trekant lek (halvparten av vår alder) 2. Skaffet en BBC til henne og overtok etterpå Jeg intereserer å bli med 1
Jonas4 Skrevet 5. februar 2020 #18 Skrevet 5. februar 2020 1 minutt siden, Jonas4 skrev: Jeg intereserer å bli med jeg er en erotisk afrikanisk Mann
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #20 Skrevet 5. februar 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje litt vel avansert men en av de mest pirrende/opphissende tingene jeg gjorde med min mann var å knulle en annen mann på bursdagen til mannen min og sende han bilder av det. Særlig spennende fordi min mann ikke visste om det på forhånd. Anonymkode: 9eef0...4c0 Samme her. Det beste jeg gjør for mannen og oss. 😊 Anonymkode: 0bf69...73c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå