AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #1 Skrevet 4. februar 2020 Hvorfor spørre så mye om det går bra under sex? Han hadde aldri gjort det før.. skjønner ikke. Noen kan forklare meg? Anonymkode: 2ec30...ce4
Bamseklemmer Skrevet 4. februar 2020 #2 Skrevet 4. februar 2020 Han viser bare omsorg til deg.... Hvis det er pinlig stille bruker også jeg å spørre.
Jasmine9 Skrevet 4. februar 2020 #3 Skrevet 4. februar 2020 Det er nok veldig godt ment. Bare si at alt går bra og at han/hun ikke trenger å spørre mer for du sier heller ifra. 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #5 Skrevet 5. februar 2020 Med mindre han er røff og stygg mot deg eller du uttrykker smerte skjønner jeg ikke grunnen til å spørre om dette? Går det bra? Eller mener han mere "er det godt"? Anonymkode: 75ac9...f8a
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #6 Skrevet 5. februar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor spørre så mye om det går bra under sex? Han hadde aldri gjort det før.. skjønner ikke. Noen kan forklare meg? Anonymkode: 2ec30...ce4 Du får svare ærlig. Men om du svarer at det føles som å bli overkjørt av et tog så kan han bli sur. Det har jeg nemlig prøvd. Anonymkode: d82a1...26f
Gjest Alterego666 Skrevet 5. februar 2020 #7 Skrevet 5. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller mener han mere "er det godt"? Det er nettopp det han mener. Han viser omtanke. Han er en keeper.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #8 Skrevet 5. februar 2020 Akkurat nå, Alterego666 skrev: Det er nettopp det han mener. Han viser omtanke. Han er en keeper. Veeel isåfall må jeg si jeg tenner mye mer på "liker du det? Er pikken min god i deg mmm oh yeah jeg elsker å se deg nyte og digger fitta di så hardt" enn den varianten som fremstår at han er usikker på seg selv og ikke klarer å gi dama synlig nytelse "går det bra?".... Anonymkode: 75ac9...f8a 2
Gjest Alterego666 Skrevet 5. februar 2020 #9 Skrevet 5. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veeel isåfall må jeg si jeg tenner mye mer på "liker du det? Er pikken min god i deg mmm oh yeah jeg elsker å se deg nyte og digger fitta di så hardt" enn den varianten som fremstår at han er usikker på seg selv og ikke klarer å gi dama synlig nytelse "går det bra?".... Anonymkode: 75ac9...f8a Folk er jo forskjellige og nye forhold krever tilvenning. Vi er enige om at å snakke gir et bedre utgangspunkt enn ikke å snakke?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #10 Skrevet 5. februar 2020 Om jeg lurer på hvorfor min partner gjør noe, spør jeg min partner. Siden fremmede på internett ikke kan lese hans tanker. Anonymkode: dfc58...2ee 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #11 Skrevet 5. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om jeg lurer på hvorfor min partner gjør noe, spør jeg min partner. Siden fremmede på internett ikke kan lese hans tanker. Anonymkode: dfc58...2ee 😂👍 Ja hva er poenget med å spørre om noe kun han kan svare på? Kommuniser med partneren din TS. Anonymkode: 66d6d...2c3 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #12 Skrevet 5. februar 2020 Jeg spør min partner om det går bra/fint når vi er sammen, men det er mest fordi jeg knyter ho så hardt med tau at det er en sikkerhetsgreie haha. Kanskje han er redd for at han gjør feil? Om du uttrykker til han at det han gjør er godt så si det. Da slipper han å spørre. Kanskje lager du lyder han ikke er vant med så han lurer på om det gjør vondt eller er ubehagelig. Jeg skjønner at det kan virke avtennende, men sex er ikke ment å være en prestasjon fra en part til en annen, det er et samarbeid. Om han må spørre om det går bra, er det sannsynligvis noe du kommuniserer eller ikke kommuniserer som han ikke forstår enda. Det går seg vanligvis til. Anonymkode: d6bbe...80f 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #13 Skrevet 5. februar 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor spørre så mye om det går bra under sex? Han hadde aldri gjort det før.. skjønner ikke. Noen kan forklare meg? Anonymkode: 2ec30...ce4 Feminismen og omsorgsmafiaen sin skyld at alle menn er blitt slik. Anonymkode: c6efb...c9d
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #14 Skrevet 5. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Feminismen og omsorgsmafiaen sin skyld at alle menn er blitt slik. Anonymkode: c6efb...c9d Hahah ja likestilling og omsorg er fæle greier! Anonymkode: 75ac9...f8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå