Gå til innhold

Svalbard rundt på 9 dager m/ M/S Spitsbergen.

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Fantastisk flotte bilder fra Svalbard, og  all honnør til drone-pilotene som har gjitt oss noen fantastisk flotte bilder.     Undres på hvor mange timer i igjennomsnitt du nytter foran TV-en å se på programmet ?

Og hva synes du om programserien minutt for minutt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bare snø og is og litt sjø.

• Liker 1
Skrevet

6 minutter siden, Honey Dew skrev:

Synes du det bare er snø og is og litt sjø? Jeg så hus og fugl.

Skrevet
1 time siden, Jeffe skrev:

Synes du det bare er snø og is og litt sjø? Jeg så hus og fugl.

Så bare 5 minutter før jeg ble lei.

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker det! Hos meg står det på uten lyd hele tiden mens jeg er hjemme. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser fra jeg står opp og til jeg legger meg. Har alltid vært fascinert av Svalbard, men aldri vært der. Så dette er midt i blinken for meg. Har lyd på, det er masse fin musikk.

• Liker 2
Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Crusietrafikken til  Arktiske strøk er blitt mer og mer populert, og eit 14 d Cruise koster mellom   kr. 50.000 -90.000.   Det  bygges Crusiebåter som aldri før som skal seile i arktiske strøk.             

Skrevet
19 timer siden, Honey Dew skrev:

VRØVL.

Da jeg slo på TVn i dag, hva møter meg på skjermen. Jo en stor flott isbjørn som vralter rundt. For øvrig den 4 på turen hvis jeg har telt rett. Og ikke bare isbjørn sett masse variert og flott dyreliv, sel, hvalross, reinsdyr, polarrev, fugler og ikke minst hvaler. Enorme hvaler. Og i tillegg masse historie, masse kulturhistorie. Dette er et helt fantastisk program.

• Liker 5
Skrevet
20 minutter siden, Kjetil E skrev:

VRØVL.

Da jeg slo på TVn i dag, hva møter meg på skjermen. Jo en stor flott isbjørn som vralter rundt. For øvrig den 4 på turen hvis jeg har telt rett. Og ikke bare isbjørn sett masse variert og flott dyreliv, sel, hvalross, reinsdyr, polarrev, fugler og ikke minst hvaler. Enorme hvaler. Og i tillegg masse historie, masse kulturhistorie. Dette er et helt fantastisk program.

Det er ikke vrøvl. Jeg så 5 minutter av programmet før jeg skiftet kanal. Ville gi minutt-for-minutt en sjanse, men det ble for kjedelig. Klarer ikke slike program uansett hvor mye jeg har forsøkt.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Honey Dew skrev:

Det er ikke vrøvl. Jeg så 5 minutter av programmet før jeg skiftet kanal. Ville gi minutt-for-minutt en sjanse, men det ble for kjedelig. Klarer ikke slike program uansett hvor mye jeg har forsøkt.

Du kan jo ikke si at det bare er snø og is når du har sett 5 minutter. Sakte-TV er rett og slett ingenting for deg, og det er helt greit. 

Jeg synes det er et fantastisk program. Roe ned en hektisk hverdag og bare nyte fine bilder av flott natur. Lærerikt er det også! Mye spennende historie, samt forklaringer på naturfenomener. 

Men så synes jeg også at snø og is er flott å se på:) 

Anonymkode: 84304...695

• Liker 7
Skrevet
38 minutter siden, Honey Dew skrev:

Jo det er vrøvl det du kom med, da programmet inneholder masse både natur dyreliv og historie. 

• Liker 4
  • 2 uker senere...
Skrevet
På 6.2.2020 den 11.44, Kjetil E skrev:

Jo det er vrøvl det du kom med, da programmet inneholder masse både natur dyreliv og historie. 

Natur, dyreliv og historie kan en se andre steder og slippe å lide seg gjennom sakte-tv.

Isbjørner har vi jo sett på tv før, så det er ikke særlig spesielt.

Anonymkode: b0477...304

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Natur, dyreliv og historie kan en se andre steder og slippe å lide seg gjennom sakte-tv.

Isbjørner har vi jo sett på tv før, så det er ikke særlig spesielt.

Tvert imot fantastisk og se og høre, og få alt servert på et fat. 

Men dere som mest av alt er opptatt av å rakke ned på NRK, norsk natur og historie liker selvsagt ikke slikt.

Men for all del hold deg til TV2 og andre idiotiske reklamekanaler som sender møkk og dritt 24 timer i døgnet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker minutt for minutt sendinger og har på TV hele dagen når slike programmer går. Ser veldig lite TV ellers. Jeg har faktisk satt på Svalbard minutt for minutt i reprise😬

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, Heisenberg skrev:

Jeg elsker minutt for minutt sendinger og har på TV hele dagen når slike programmer går. Ser veldig lite TV ellers. Jeg har faktisk satt på Svalbard minutt for minutt i reprise😬

Jeg skal også se reprisen! Gikk jo glipp en del timer på ettermiddagene og nettene😅 

Anonymkode: 84304...695

• Liker 1
Skrevet
På 19.2.2020 den 9.51, Kjetil E skrev:

Tvert imot fantastisk og se og høre, og få alt servert på et fat. 

Men dere som mest av alt er opptatt av å rakke ned på NRK, norsk natur og historie liker selvsagt ikke slikt.

Men for all del hold deg til TV2 og andre idiotiske reklamekanaler som sender møkk og dritt 24 timer i døgnet.

Har jeg sagt at jeg ikke liker natur, dyr og historie? Jeg sier bare at har du sett en isbjørn, har du sett alle.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg sagt at jeg ikke liker natur, dyr og historie? Jeg sier bare at har du sett en isbjørn, har du sett alle.

Du om det. 

Anonymkode: 45765...191

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slik du svarer er det åpenbart at du rakker ned på norsk natur og dyreliv. 

Men sett deg å se på Love island, Paradise hotell og lignende Det er nok mer passende program for deg og dine likesinnede.

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Kjetil E skrev:

Slik du svarer er det åpenbart at du rakker ned på norsk natur og dyreliv. 

Men sett deg å se på Love island, Paradise hotell og lignende Det er nok mer passende program for deg og dine likesinnede.

Jeg ser ikke på slike program.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ikke på slike program.

Men se heller på det du så kan vi som elsker sakteTV gjennom fantastisk norsk natur nyte det, uten å måtte høre på gnålet fra dere som åpenbart ikke kan fordra at fantastisk norsk natur vises på TV sakte og rolig minutt for minutt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...