Gå til innhold

Kunne du bodd « flottere» hvis du hadde strukket deg? Eller er det motsatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

At du egentlig ikke har råd til å bo som du gjør ?

Anonymkode: 3bd5c...c77

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må det være enten eller? De fleste er vel i midten ett sted? 

Anonymkode: fb7e8...61f

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg kunne bodd «flottere» som du kaller det. Kunne i alle fall bodd dyrere. 

Anonymkode: 25093...cf1

• Liker 1
Skrevet

Ja kunne nok hatt råd til noe litt dyrere, men ligger på et nivå jeg føler meg komfortabel med. Greit å vite at vi ikke går konkurs om renten feks stiger litt :) Tenker heller at vi sparer (noe vi har råd til å gjøre hver måned nå) og så kanskje kjøper noe litt større om 4-5 år. Akkurat nå trives vi her vi bor. Og så har vi passe god råd i hverdagen fordi alle lønnen ikke forsvinner i boliglånutgifter.

Anonymkode: 2c460...7eb

• Liker 4
Skrevet

Det kommer helt an på hva jeg vil gjøre utover å bo. Vi kunne kjøpt dyrere bolig men da måtte frihet i hverdagen utgått. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg leier og er svært fornøyd med å bo i en søt, ikke stor men akkurat stor nok til meg og barnet - viktigste er at leiligheten er koselig. Vi trives godt, stemningen/atmosfæren i huset er god, det er varmt og privat. Mye viktigere for meg enn å bo «fancy».

Anonymkode: 3306e...ddf

• Liker 5
Skrevet

Jepp, kunne oppgradert en god del. Men trives sånn, skal ikke bo her for alltid så da er det ikke så nøye.

Anonymkode: 8a662...b5c

Gjest Lily_88
Skrevet

Jeg bor kjempebra, eier. Såklart hadde det vært fint å bodd i en større bolig eller stor leilighet,men her jeg bor er det svært billig (fikk bedre rente på lånet før jul), og billig kommunale avgifter, og trenger ikke bil. 

...men vi jobber så mye vi vil og bruker penger på mange reiser og aktiviteter, vi har rett og slett ett bedre liv ved å ha ett mindre hus (litt slitt, men hey...) Og billig bydel. Vi har tid til hverandre,venner og familie, reising og konserter.

Skrevet

Kunne bodd mye dyrere, men gidder ikke bo i enebolig. For mye jobb og styr, borettslag er perfekt for meg

Anonymkode: ca667...405

• Liker 3
Skrevet

Tviler, gjorde ett kupp med boligen jeg har. MEN, jeg ønsker egentlig å ha noe mindre. Det hadde vært oppover for meg. Nesten 110 m2 på en voksen og ett barn er rikelig med plass. Har tre stuer, tre soverom, nok av bod og hage

Anonymkode: 1dbea...788

Skrevet

Kunne definitivt bodd dyrere, men vi fikk kjøpt huset billig av en venninne av mannens bestemor, som ikke hadde arvinger. Vi hadde kunnet betale markedspris også, og det hadde gått greit det, men veldig greit å slippe :P 

Skrevet

Kunne nok ha oppgradert, men vi vil heller bruke pengene på noe annet. 

Anonymkode: 542ea...878

Skrevet

Bor helt perfekt, eier et stort hus :)

Anonymkode: 2f07a...38b

Skrevet

Både og. Vi kunne samlet sett kjøpt noe dyrere, men da vil en av oss måtte eie mer enn den andre. Vi ønsker å eie like mye, og med delt økonomi så blir det da til at vi har tilpasset oss den med lavest lønn. 

Anonymkode: 5a76c...a48

Skrevet

Det kunne jeg sannsynligvis, men hvorfor skulle jeg nå det når jeg trives i leiligheten jeg har? 

• Liker 2
Skrevet

Vi hadde ikke behøvd å strukket oss, bare solgt.  Så kunne vi kjøpt en tipp topp moderne leilighet med sjøutsikt og vaktmester.  Taksten på eiendommen vår er dobbelt så høy som de beste leilighetene her. 

Men vi kan ikke tenke oss å flytte til noe lettvint så lenge vi er ved god helse.  For oss er det å ta vare på hus, bygninger, hage og eiendom en livsstil. 

Skrevet

Vi kunne helt fint ha oppgradert til noe dobbelt så dyrt, men velger å la være. Trives godt her, og har ikke funnet noe annet foreløpig som har alle de tingene vi ser etter. 

Anonymkode: 893f6...9c7

Skrevet

Kunne fint bodd i noe større, men gidder ikke bruke penger på det og trives der vi bor. Vi deler en 40 kvm, men vi er til gjengjeld gjeldsfrie. 

Anonymkode: 57e6d...f5d

• Liker 2
Skrevet

Ja men måtte solgt et par hus da ... bor alene og har 250’kvm .... egentlig for mye . 

Anonymkode: 25e5a...5de

Skrevet

Ja, og planen er kjøpe noe større og nyere i løpet av året. 

Anonymkode: 934b4...0c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...