Gå til innhold

Trumf-handel ikke registrert?

Anbefalte innlegg

Er ny bruker av Trumf: registrerte tlf. navn, personalia, kontonr., passord osv.

Trodde man skulle få 1 % rabatt ved alle kjøp; men kassadama sa det kostet xxx, og summen ble presis xxx. Tenkte at dette bare var en liten feil, eller slik det fungerer, at man får den 1 %-verdien som saldo på Trumf-kontoen sin.

Logget inn nå, og der står det at saldo er 0,00 kr. og det står ingen kjøp i kjøpshistorikken min siste 3 måneder, selv om jeg handlet i dag...

Sto også jeg måtte validere kortet mitt, men det gjorde jeg da virkelig ved å registrere det, også virker ikke engang valideringskoden når jeg vet jeg har skrevet riktig. Er Trumf reellt, eller bare tull? Har dere faktiske erfaringer med at handler blir registrert?

Anonymkode: 5c4da...9df

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1343806-trumf-handel-ikke-registrert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 hours ago, AnonymBruker said:

Det tar noen dager før saldoen blir oppdatert.

Jeg har spart over 40 000 kr siden starten. Tar ut noen tusenlapper hvert år som jeg bruker på julegaver.

Anonymkode: 11b71...c9d

Hvis 1 % utgjør 40.000 har du altså brukt 4.000.000 på handler, ja?

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er minst 1%, feks trippeltrumf gir 3%. Frukt, grønt og fisk gir x% (husker ikke hva det er). 

Når du betaler står det på kortmaskinen at trumf er registrert. Kommer ikke dette opp har du sannsynligvis gjort noe feil / ikke fullført registreringen. 

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må ta høyde for at du har trippeltrumfdager med 3%, 15-17% på frukt og grønt hos kiwi, kroner du får for drivstoff, og viatrumf der du får ulike % av summene på netthandel. Så er det vel et par måter til å få trumf på. 

9 minutter siden, Moonwalker skrev:

Du må ta høyde for at du har trippeltrumfdager med 3%, 15-17% på frukt og grønt hos kiwi, kroner du får for drivstoff, og viatrumf der du får ulike % av summene på netthandel. Så er det vel et par måter til å få trumf på. 

Og som ansatt i NorgesGruppen får man mer Trumf-poeng enn «vanlige» kunder. 

Anonymkode: 11b71...c9d

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ny bruker av Trumf: registrerte tlf. navn, personalia, kontonr., passord osv.

Trodde man skulle få 1 % rabatt ved alle kjøp; men kassadama sa det kostet xxx, og summen ble presis xxx. Tenkte at dette bare var en liten feil, eller slik det fungerer, at man får den 1 %-verdien som saldo på Trumf-kontoen sin.

Logget inn nå, og der står det at saldo er 0,00 kr. og det står ingen kjøp i kjøpshistorikken min siste 3 måneder, selv om jeg handlet i dag...

Sto også jeg måtte validere kortet mitt, men det gjorde jeg da virkelig ved å registrere det, også virker ikke engang valideringskoden når jeg vet jeg har skrevet riktig. Er Trumf reellt, eller bare tull? Har dere faktiske erfaringer med at handler blir registrert?

Du får ikke fratrekk i kroner og øre på kvitteringen når du handler. Trumf er bonuspoeng. Du samler deg opp bonuspoeng som er verdt penger på din Trumf-konto. Disse bonuspoengene kan du ta ut når du vil (man logger seg på nettsiden), men mange velger å spare dem f.eks. ett år og så ta ut når det har samlet seg opp litt.

Det tar et par dager før vanlige kjøp i matbutikk viser seg på saldoen/bonusen din. Ha litt tålmodighet.

Har du registrert bankkortet ditt ved å fysisk taste inn alle sifrene i kortnummeret under registreringen på nett? Det må man gjøre. Det skjer ikke automatisk på noe vis. Et lurt tips er at din samboer/ektefelle også registrerer sitt bankkort på din Trumf konto, da går det inn mer poeng og dere får poeng for alle kjøp gjort i butikker med Trumf avtale.

Det er ikke alle matvarebutikker som har Trumf, du vet det håper jeg? Coop Mega har f.eks, ikke. Ikke Rema heller. Men man får bonuspoeng hos Trumf ved kjøp hos Kiwi og Joker, og Spar også tror jeg.

Mange nettbutikker har Trumf-avtale og gir bonus ved kjøp. Igjen tar det tid før det vises, og handler man på nett tar det veldig lang tid. Dette fordi man tar høyde for at folk returnerer nettkjøp og får tilbake pengene innenfor et visst tidsrom. Det kan ta to-tre mnd før nettkjøpbonus kommer inn på Trumf kontoen og vises på saldoen. Men du får det!

Jeg har vært Trumf medlem i mange, mange år, tror nesten siden det startet, og har tatt ut bonusen i penger på konto mange ganger. Det funker altså :) 

Endret av Million

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

vel, du får trumfpoeng på mange andre kjøp også .bli vakker har en bonus på 5,7%. du kan også få bensinkort, trumf på reiser, hotell, nettbutikker osv

Anonymkode: 7fcc6...f9e

Husk og register kortnr og kontonr på trumf, du kan registrere så mange kort du trenger. Hvis du går på viatrumf.no og klikker deg videre derfra får du trumfpoeng registert på en rekke nettbutikker. 

Ansatte i Norgesgruppen får ikke høyere bonus enn andre.

Anonymkode: 3331f...ff8

Ja, jeg fikk ikke validert bankkortet mitt. Jeg skrev den 4-sifrede koden for å validere det men fikk feilmelding i går og i dag.

Men i dag var jeg på Meny, og da oppdaterte saldoen seg.

I går hadde jeg storhandlet på Kiwi + fisk og grønt for å være med i lotteriet deres i tillegg, og dette ble altså ikke registrert...

Siden Trumf-bonus = kontanter i verdi mtp. på skatt, hvordan fører man dette på selvangivelsen?

Annonse
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg fikk ikke validert bankkortet mitt. Jeg skrev den 4-sifrede koden for å validere det men fikk feilmelding i går og i dag.

Men i dag var jeg på Meny, og da oppdaterte saldoen seg.

I går hadde jeg storhandlet på Kiwi + fisk og grønt for å være med i lotteriet deres i tillegg, og dette ble altså ikke registrert...

Siden Trumf-bonus = kontanter i verdi mtp. på skatt, hvordan fører man dette på selvangivelsen?

Trumpbonus er ikke skattepliktig. 

Anonymkode: 8132e...e87

Det er når du begynner å gå i dybden på ViaTrumf at det virkelig blir spennende. Jeg har reist verden rundt for Trumf-poeng 😎

https://insideflyer.no/trumf-og-viatrumf-alt-du-behover-a-vite/

Anonymkode: 005b1...4d0

1 hour ago, AnonymBruker said:

*trumf

Anonymkode: 8132e...e87

Fra Trumf spørsmål og svar:

Trumf-bonus er ikke skattepliktig inntekt, men Trumf-saldoen er skattepliktig formue på lik linje med kontanter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...