AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #1 Skrevet 4. februar 2020 Jeg går nå bachelor i IT og Informasjonssystemer og er allerede halvveis. Jeg er sykepleier i bunnen. Jeg ser dessverre at programmering og disse veldig tekniske tingene ikke er helt "min hylle" - jeg synes både det er vanskelig og at motivasjonen butter. Etter å ha fullført 2. året kan man bytte over til Master i Informasjonssystemer. Så jeg vurderer nå dette, da masteren er helt teoretisk. Men da har jeg kun hatt "softe" fag forutenom 20 studiepoeng med programmering/nettverk og kan jo egentlig ikke mye (noe) teknisk. Jeg ønsker optimalt sett å kunne jobbe som konsulent eller prosjektleder, og kunne være bindeledd mellom bedrifter og deres behov, og mot programmererne da. Evt lede prosjekter da jeg er god til å ha overordnet bilde, drive folk og gode peopleskills. Men jeg er jo og redd for å fullføre master og stå uten jobb når jeg er ferdig, fordi jeg har for lite hard skillz. Kan noen komme med noen gode råd i den ene eller andre retningen? Føler jo og det kan være litt dumt å fullføre bacheloren og for alltid kanskje være den "dårligste" på jobb, om dere skjønner. 😕 Anonymkode: da45b...66d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå