AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #1 Skrevet 4. februar 2020 Er såvidt jeg orker å skrive her. Tar det veldig kort: -tatt opp forbrukslån i høst. Tok opp et nytt på fredag. Har nå ca 250K tilsammen. -fikk varsel om tvangssalg av leiligheten pga manglende betaling av fellesgjeld. Betalte ned den på fredag med forbrukslånet. -gjør lite til ingenting av det jeg skal på jobb. Har egentlig 4 rapporterter×25 elever som skulle vørt ferdig forrige uke. Ikke begynt på de en gang. Føler meg som en dust på jobb som ikke kan noe, jobbet i 10 år og føler meg dummere enn noen gang og at jeg ikke kan noe. -føler meg ubrukelig, lat, dum, stygg, mislykka og som den største taperen. -pga styggheten bruker jeg sinnsyke summer på utseendet i mnd. Avhengig av kosmetiske behandlinger. -vasker eller rydder sjelden leiligheten. Ser ut som en svinesti her. -har ingen venner. Kanskje 2 stk, men de ser jeg aldri. Ingen nære venner. Føler meg ensom. -dårlig forhold med mamma. Pappa er bipolar med svært lite selvinnsikt, så vanskelig å prate med han. -orker ikke ta tak i noen problemene mine. Føler meg helt apatisk. Går til psykiater, og på antidepressiva.. Anonymkode: 7c305...8a4 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #2 Skrevet 4. februar 2020 Jeg tror du skal være forsiktig med å spørre om råd her på KG. Anonymkode: 73e10...976 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #3 Skrevet 4. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du skal være forsiktig med å spørre om råd her på KG. Anonymkode: 73e10...976 Ok? Anonymkode: 7c305...8a4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #4 Skrevet 4. februar 2020 Ta kontakt med fastlegen og be om å få komme til på en psyk pol for en vurdering. Du må få snudd på det negative tankespinnet. De kan hjelpe om du er åpen for det Anonymkode: 4826f...b87 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #5 Skrevet 4. februar 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta kontakt med fastlegen og be om å få komme til på en psyk pol for en vurdering. Du må få snudd på det negative tankespinnet. De kan hjelpe om du er åpen for det Anonymkode: 4826f...b87 Var hos legen i går. Nevnte ikke alt dette, men noe av det -spesielt det med jobb. Sa bare at jeg må slutte å tenke og sånn, og så fikk jeg sykemelding i 4 dager. Anonymkode: 7c305...8a4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #6 Skrevet 4. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var hos legen i går. Nevnte ikke alt dette, men noe av det -spesielt det med jobb. Sa bare at jeg må slutte å tenke og sånn, og så fikk jeg sykemelding i 4 dager. Anonymkode: 7c305...8a4 Du må vise fastlegen det du skriver her. Det virker ikke som du har det så bra. Er du kanskje litt utbrent og deprimert? Hva skal til for at du vil få det bedre? Anonymkode: 4110e...d47 2
Badesåpe Skrevet 4. februar 2020 #7 Skrevet 4. februar 2020 Aiai, du kjører livet ditt rett i dass i en heidundranes fart om du ikke får deg hjelp nå. Vær ærlig med legen din, og psykologen. Du trenger gjeldshjelp, hjelp til arbeidet, alt. Det er ingen skam å snakke ut. 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #8 Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du må vise fastlegen det du skriver her. Det virker ikke som du har det så bra. Er du kanskje litt utbrent og deprimert? Hva skal til for at du vil få det bedre? Anonymkode: 4110e...d47 Jeg var sykemeldt 6 mnd ifjor(jan-juli). Så er jo ikke så lenge siden jeg har vært borte lenge fra jobb. Så synes det er litt pinlig å gå tilbake å klage igjen. Føler han synes jeg er en sutrete latsabb. Jeg vet ikke hva som må til.. vet ikke om jeg vil ha det bedre heller, klarer bare ikke gjøre noe. Anonymkode: 7c305...8a4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #9 Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, Badesåpe skrev: Aiai, du kjører livet ditt rett i dass i en heidundranes fart om du ikke får deg hjelp nå. Vær ærlig med legen din, og psykologen. Du trenger gjeldshjelp, hjelp til arbeidet, alt. Det er ingen skam å snakke ut. Har fortalt alt dette til psykologen, legen er ikke så lett å prate med. Føler han ikke tar meg seriøst. Takk for svar:) Anonymkode: 7c305...8a4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #10 Skrevet 4. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må vise fastlegen det du skriver her. Det virker ikke som du har det så bra. Er du kanskje litt utbrent og deprimert? Hva skal til for at du vil få det bedre? Anonymkode: 4110e...d47 Takk for svar, forresten:) Anonymkode: 7c305...8a4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #11 Skrevet 4. februar 2020 Du trenger mye hjelp så be om å få komme på dps straks! Anonymkode: 5dd0e...f94
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #12 Skrevet 4. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du trenger mye hjelp så be om å få komme på dps straks! Anonymkode: 5dd0e...f94 Går til en privat psykiater. Hva kan dps gjøre annerledes? Anonymkode: 7c305...8a4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #13 Skrevet 4. februar 2020 Jeg ble mer apatisk av å gå på antidepressiva. Hva sier psykiateren din om dette da? Har det skjedd noe samlivsbrudd som har ført til denne krisen, eller har den bygd seg opp gjennom mange år? Hvis du ikke klarer å bli ajour på jobben er det kanskje på tide med en lengre sykemelding før dette får helt skeis? Anonymkode: f516e...76e
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #14 Skrevet 4. februar 2020 Noen ganger må man slippe alt man har i hendene og si at «dette går ikke». Verden går ikke under for det. Sykmeld deg fra jobben, rydd leiligheten og få hjelp. Helse først. Anonymkode: 71b95...4c7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #15 Skrevet 4. februar 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går til en privat psykiater. Hva kan dps gjøre annerledes? Anonymkode: 7c305...8a4 Dps er dårlig, snakker av erfaring. Ingen kan trylle vekk problemene dine bare med samtaler. Ts har spesifikke problemer, hun trenger sykmelding og tid til å hente seg inn og få orden i økonomien Anonymkode: 71b95...4c7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #16 Skrevet 4. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble mer apatisk av å gå på antidepressiva. Hva sier psykiateren din om dette da? Har det skjedd noe samlivsbrudd som har ført til denne krisen, eller har den bygd seg opp gjennom mange år? Hvis du ikke klarer å bli ajour på jobben er det kanskje på tide med en lengre sykemelding før dette får helt skeis? Anonymkode: f516e...76e Han har ikke sagt noe på det. Han sa bare at han merket en forandring på meg sist jeg var der og at det virker som jeg har gitt opp. Han spurte om det hadde skjedd noe nytt, pga denne forandringen og jeg sa nei. Det trodde han ikke helt på. Legen tok meg ikke helt seriøst da jeg var der på mandag følte jeg. Fikk 4 dagers sykemelding og så snakka han om at jeg sikkert er mye flinkere i jobben enn jeg tror. Han sykmeldte meg 6 mnd fra jan-juli ifjor, da... Så kanskje han tenker at nå må jeg ta meg sammen. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Noen ganger må man slippe alt man har i hendene og si at «dette går ikke». Verden går ikke under for det. Sykmeld deg fra jobben, rydd leiligheten og få hjelp. Helse først. Anonymkode: 71b95...4c7 Legen vil ikke sykemelde meg. Han sier bare jeg må slutte å tenke negativt. (Har bare nevnt det med jobb for han) Anonymkode: 7c305...8a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå