AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #1 Skrevet 4. februar 2020 Har lyst til å piffe opp sexlivet litt og skal ta mer initiativ. Trenger litt inspirasjon. Hva tenner deg? Tenker ikke nødvendigvis fantasier etc. men litt mer «hverdagssex» mellom husvask, jobb, barn og middagslaging 😅 Anonymkode: 85e75...50a
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #2 Skrevet 5. februar 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Har lyst til å piffe opp sexlivet litt og skal ta mer initiativ. Trenger litt inspirasjon. Hva tenner deg? Tenker ikke nødvendigvis fantasier etc. men litt mer «hverdagssex» mellom husvask, jobb, barn og middagslaging 😅 Anonymkode: 85e75...50a En kjappis på vaskemaskin mens den er i gang, kjøkkenbenken, la dama gå med dildovibrator i trusa mens vi gjør husvasken, for å så å knulle rått og heftig når alle gjøremål er gjort foreks😅 Anonymkode: f7b9d...f6d 1
Gjest Paramount Skrevet 5. februar 2020 #3 Skrevet 5. februar 2020 Trange bukser, skikkelig trange, gjerne nye slik at jeg oppdager henne. Dersom hun spør om jeg liker den, og leder hånden min ned i trusa for å kjenne hvor deilig hun er, da blir jeg...ja, tent, overtent ☺️. Krever hverken stor anstrengelse eller fantasi dette, funker hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå