Gå til innhold

Brystreduksjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen!

Jeg følte også at det var litt lite informasjon på den forundersøkelsen. Og egentlig så er mangel på skikkelig informasjon det eneste jeg har å klage på i etterkant.

Jeg fikk f.eks beskjed fra en sykesøster før jeg dro hjem at om 1 uke så skal du skifte tapen og da kunne jeg også dusje for første gang etter operasjonen. Da jeg skulle skifte tapen satt den veldig godt fast og det løsnet noen sårskorper. Det føltes rett og slett feil å gjøre det, men jeg tenkte nå som så at det sikkert var riktig siden jeg hadde fått den beskjeden. Var innom klinikken igjen dagen etter første skifte av tape og fikk da beskjed om at hvis tapen hadde sittet skikkelig så var det absolutt ikke nødvendig å ha skiftet den. Det skulle jeg gjerne visst dagen før!!!

Jeg ble forresten operert hos Mjøskirurgene.

Surfinia

Skrevet

Odda sykehus.

Skal du til syden? Da MÅ du være forsiktig med sola og du skal heller ikke bade i basseng eller sjøen på nærmere 4 uker.

Selve det å fly er ikke noe problem,men det å være på farten kan være slitsomt. Kroppen tappes jo for energi ved en operasjon. Jeg lå på sykehuset to netter etter operasjonen. Er veldig glad for det. Er ofte sånn på offentlige sykehus. Det verste var å fjerne dren dagen etter. Men ikke alle får dren,og det gikk også bedre enn fryktet.

Er hjertens enig i det med manglende info i forkant,men jeg gjorde som du,spurte ut andre som har gjort det før. Kan finne mange innlegg som var hett da under "brystreduksjon konsultasjon" sidene som er lenger bak. Jeg hadde noen innlegg mot de siste sidene.

Gjest Gjesty
Skrevet

er jo i gang med mine spørsmål så jeg spørr mer..............har man noen rettigheter fra Trygdekontoret utenom opperasjonen? får man dekket no annet?

Skrevet

Noe spesielt du tenker på da? Har jo rett på dekket reise utover egenandelen til og fra sykehus?

Det var snakk om at jeg muligens skulle fettsuges under armene etterpå,men dette måtte utføres på privatklinikk isåfall. Men det skulle dekkes av trygden isåfall. Ble ikke noe av,ser ikke så halv galt ut likevel.

Gjest gjesty
Skrevet

var ute å titta på bh er i dag, syns det der med størrelser er vanskelig, prøvde en som var en størrelse mindre enn det jeg bruker, men der tøt det jo ut alle veier........................tørr jeg kjøpe noe så lite da?

Skrevet

Jeg gikk fra E til C,men har funnet ut at balconnete bh,er oftes passer bedre dersom de er D. Rundt gikk jeg fra 85 til 80,men jeg tok også av noen kilo rett før jeg opererte. Det er best å kjøpe en god sports bh først,så ser du etterpå. Men fall ikke for fristelsen å la være å prøve.....det kan nemlig være at formen ikke passer deg selv om det er rette str.

Skrevet

Heisann!

Dersom dere ikke har noe imot det, så kommer jeg med noen spørsmål jeg også...

Jeg har ikke så -veldig- store bryster, bruker 80c eller 80d i bhèr. Men problemet mitt er at jeg skulle hatt 70 i livvidde, men det går jo ikke, da blir jo skålene for små, og det tyter over, noe som slettes ikke er pent! Eller behaglig...

Dessuten driver jeg mye med forskjellige utendørsaktiviteter, året rundt. Dermed er det veldig irriterende med 2 "digre" pupper i for små bhèr. De begynner allerede å bli litt slappe i fasongen, noe jeg ikke vil.

Så endelig til spørsmålene mine: er det en slags størrelsekrav for å få en brystoperasjon? eller er det bare meg som må bli flinkere til å kjøpe bhèr... :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...