AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #1 Skrevet 4. februar 2020 Men hvordan skal barna klare det når foreldrene selv utestenger eller selv velger å snakke og snu ryggen til eller snakke forbi deg som om du ikke er der. Når ingen andre voksne kommer bort og inkluderer den ene som står alene. Ikke rart mange foreldre ikke vil gå på avslutninger og forelsremøter! Hvordan skal vi lære barna våre å være mot andre når foreldre selv ikke gjør det?Barne ser og gjør det samme.Hjelper ikke si det.De ser deg. Anonymkode: 713a0...ab1 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #2 Skrevet 4. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men hvordan skal barna klare det når foreldrene selv utestenger eller selv velger å snakke og snu ryggen til eller snakke forbi deg som om du ikke er der. Når ingen andre voksne kommer bort og inkluderer den ene som står alene. Ikke rart mange foreldre ikke vil gå på avslutninger og forelsremøter! Hvordan skal vi lære barna våre å være mot andre når foreldre selv ikke gjør det?Barne ser og gjør det samme.Hjelper ikke si det.De ser deg. Anonymkode: 713a0...ab1 Dysleksi beklager Anonymkode: 713a0...ab1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #3 Skrevet 4. februar 2020 Nei, det kan du si. Vi opplever mye utstengelse og ekskludering blandt voksne også, veldig dobbeltmoralsk Anonymkode: f2d3e...a78
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #4 Skrevet 4. februar 2020 Voksenverden har blitt forferdelig stygg etter sosiale media kom til. Sånn ellers er jeg nok en av dem som går foran som et godt eksempel for ungene mine. Jeg behandler andre som jeg selv ønsker å bli behandlet. Eneste er vel at jeg kanskje gir folk litt for mange sjanser noen ganger. Men jeg dømmer ingen for annet enn handlingene deres og oppførselen de har mot meg og de jeg er glad i. Anonymkode: e96d4...b70
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #5 Skrevet 4. februar 2020 Voksne kan være like ille. Barn får med seg mer enn vi tror. Anonymkode: 809f7...299
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #6 Skrevet 4. februar 2020 Har angst for sånne møter og avslutninger.Men går på alle tingene for barna sin del. Men det er så tungt når du sitter eller står der helt alene og føler deg så liten og dum Har prøvd mange ganger.Men folk fin er de de alltid snakker med og henger med. Er mye barn på besøk.Men blir aldri skikkelig kjent med foreldrene. Forstår så godt hvorfor noen velger å la være å gå! Utrolig sårt og trist og tungt. Og så ser bare de andre på deg for du er alene.Men ingen strekker ut en arm. Skulle ønske det ble slutt på avslutninger som varer i 2timer. Med 1sang eller 2 og mingling i 2timer.. Barna leker.Så da sitter du alene..og minglepauser på møter. Anonymkode: 713a0...ab1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #7 Skrevet 4. februar 2020 Jeg hater sosiale opplegg med barnehagen. Foreldremøter osv. Alle andre kjenner hverandre og forholder seg til sine. Jeg som ny blir ikke inkludert. I tillegg er jeg den eneste alenemora i gruppa.. Anonymkode: 059f9...16e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå