kakapo Skrevet 4. februar 2020 #21 Del Skrevet 4. februar 2020 Setter pris på referat! Orker ikke se debatten, men leser gjerne dette :) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 4. februar 2020 #22 Del Skrevet 4. februar 2020 Ouuu, høgskolelektor fra BI. Virker bra. Forklarer hva en påvirker er. Klar på at de er kjøpt og betalt, og kommer også inn på at dette er en lukrativ bransje. Fredrik peker også på at de har store aktører i ryggen som Egmont, medikanaler. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvalen Skrevet 4. februar 2020 #23 Del Skrevet 4. februar 2020 Som jeg skriver i den andre tråden: Jeg er fullstendig enig med Kristin. Å dokumentere og vise frem xx antall operasjoner for an tusenvis av unge mennesker er bare helt på tryne. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 4. februar 2020 #24 Del Skrevet 4. februar 2020 Hvem tjener de store pengene? Det er de som er attraktive og de som kan nå målgruppen. De som påvirkes av infkuenserene er de yngste. Både KG og faren til SE får spørsmål om hvor mye de tjener. Faren til SE sier han ikke vet. Trodde ham styrte økonomien jeg 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 4. februar 2020 #25 Del Skrevet 4. februar 2020 Må jo være datteren til Jorun sundgot-borgen? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 4. februar 2020 #26 Del Skrevet 4. februar 2020 Nå kommer det nok enn bra fagperson på. Målrettet reklame mot ungdommen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 4. februar 2020 #27 Del Skrevet 4. februar 2020 Hei, det å lære på å være kritisk funker! Sier doktorgradstudent. Altså hva sier vi at vi driver med her på KG? Jo å få mennesker til å tenke kritisk 👊 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 4. februar 2020 #28 Del Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, MiniMjau skrev: Må jo være datteren til Jorun sundgot-borgen? Fikk ikke med meg navnet, men mye mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 4. februar 2020 #29 Del Skrevet 4. februar 2020 (endret) Selve Moren mener at det kan oppleves som personangrep sist gang, på grunn av ordleggimgem, samtidig som hun syns oppmerksomenheten er bra. Hun skulle ønske at det var annerledes første gang slik jeg forstår henne. Videoen som ble publisert sist gang mener hun var for fiksert på SE. Ellen morgenstjerne (hun som skrev i vg i går) er også på. Hun mener som hun skrev egentlig, og tar opp "bestevenn" problemet og at det blir gjort til en jentekrangel og at vi må fokusere på bedrift. Endret 4. februar 2020 av pop up bruker 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 4. februar 2020 #30 Del Skrevet 4. februar 2020 Litt skuffende at vi hele tiden kommer tilbake til SE som person, og at Solvang er med på det ved å vinkle til faren til SE og hvordan hun tok det liksom. For min del i hvert fall skulle jeg ønske tv2 måtte bli stående og ikke faren tik SE. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 4. februar 2020 #31 Del Skrevet 4. februar 2020 Syns KG virker som hun vil videre her, og spiller ballen til faren til SE og spør om han som sitter i styret kan ta på seg en del av skylden? Spørsmålet er hvordan kommer vi videre. Altså Ellen Morgenstierne må ha lest på KG, haha 🙏🙏 bra siste svar! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 4. februar 2020 #32 Del Skrevet 4. februar 2020 Og nå over til mikropenis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 4. februar 2020 #33 Del Skrevet 4. februar 2020 Åja, vi skal ta opp det som KG har sagt tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 4. februar 2020 #34 Del Skrevet 4. februar 2020 Åh, utrolig at de tar opp mikropeniskommentaren som et eget innslag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 4. februar 2020 #35 Del Skrevet 4. februar 2020 Akkurat nå, Tamsi skrev: Åh, utrolig at de tar opp mikropeniskommentaren som et eget innslag! Ja, altså dette var jo ikke fint sagt i det hele tatt, og jeg håper hun skammer seg veldig over hva hun har sagt, men jeg forstår ikke hva dette har med dette temaet å gjøre? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 4. februar 2020 #36 Del Skrevet 4. februar 2020 Virker som litt av NRK sitt poeng her er å vise at KG ikke er perfekt, og at hun også har svin på skogen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 4. februar 2020 #37 Del Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, pop up bruker skrev: Ja, altså dette var jo ikke fint sagt i det hele tatt, og jeg håper hun skammer seg veldig over hva hun har sagt, men jeg forstår ikke hva dette har med dette temaet å gjøre? Hun viser iallefall hvordan man legger seg flat og tar kritikk, i motsetning til alle andre i dette kaoset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 4. februar 2020 #38 Del Skrevet 4. februar 2020 (endret) 3 minutter siden, Tamsi skrev: Hun viser iallefall hvordan man legger seg flat og tar kritikk, i motsetning til alle andre i dette kaoset. Helt klart, og jeg litt enig med henne i at dette blir en liten avsporing. Jeg trodde at dette skulle handle om bedrifters, influenser, sin påvirkningskraft, og joda det er også det, men denne avslutningen litt sånn "du har også gjort feil". Så klart har hun gjort feil, hun har vel ikke sagt noe annet heller. Endret 4. februar 2020 av pop up bruker 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vernis Skrevet 4. februar 2020 #39 Del Skrevet 4. februar 2020 20 minutter siden, MiniMjau skrev: Må jo være datteren til Jorun sundgot-borgen? Cecile Staude fra BI er søster til Vår Staude. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 4. februar 2020 #40 Del Skrevet 4. februar 2020 Da er Debatten ferdig. Jeg syns ikke dette var særlig bra. Mye inn og ut med folk. NRK gjorde en god jobb i å hente inn fagpersoner, men jeg kunne ønske de deltok mer i debatten og ikke har så å hva de mente og ble byttet ut av nye folk. De som hele tiden gjeste programmet var faren til SE og KG. Jeg syns det skulle vært KG og tv2. Faren til SE kunne ikke svare på helt enkle ting som hvor myenhun tjener, selv om han skal være økonomisk ansvarlig og dreide det hele tiden mot peron-kritikk logisk nok det er det som tjener dem. Avsluttnigen kunne jeg ønske ikke var avslutningen. Jeg syns det er fint at det pekes på at KG også har sagt ting som kan påvirke unge negativt, men nå er det det vi sitter igjen med. Hun som gikk så har ut har kalt en tissen til en mann mikropenis og Hun er i følge en fagekspert på mikropenis en mobber. Hvis NRK virkelig vil noe med disse debattene mener jeg de både må organiseres bedre, og vi de må holde fokus. Jeg som kjenner området syns vi var innom litt mye her. Hadde holdt med en problemstilling. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå