Silva Pluvialis Skrevet 4. februar 2020 #1 Del Skrevet 4. februar 2020 (endret) . Endret 2. oktober 2022 av Tvillingsjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #2 Del Skrevet 4. februar 2020 Det blir vel ikke mye til debatt når Isabel nå støtter Kristin. P.S: Forkortelsen KG i overskriften din er ganske lett å misforstå for dem som ikke har så peiling på hva som skjer i influenser-verdenen. KG er jo også forkortelse for Kvinneguiden. Anonymkode: 1d5f0...6b8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #3 Del Skrevet 4. februar 2020 25 minutter siden, Gorilla skrev: https://www.google.no/amp/s/www.seher.no/kjendis/motes-til-bloggdebatt-etter-vixen-brak/72103945/amp Noen som skal se? Når begynner den? Anonymkode: c9841...23c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #4 Del Skrevet 4. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når begynner den? Anonymkode: c9841...23c 21.20 Anonymkode: 27922...ca5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #5 Del Skrevet 4. februar 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det blir vel ikke mye til debatt når Isabel nå støtter Kristin. P.S: Forkortelsen KG i overskriften din er ganske lett å misforstå for dem som ikke har så peiling på hva som skjer i influenser-verdenen. KG er jo også forkortelse for Kvinneguiden. Anonymkode: 1d5f0...6b8 Hvordan kan hun være på Kristins side, når hun selv fronter det meste av plastisk kirurgi? Anonymkode: 17dee...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 4. februar 2020 #6 Del Skrevet 4. februar 2020 Debatten tar opp bloggernes påvirkning for andre gang. Tenker vi kunne få en egen tråd for dette, for nå er det delt over tre tråder 🙏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 4. februar 2020 #7 Del Skrevet 4. februar 2020 Syns Fredrik Solvang åpner bra, og jeg syns det er fint at tv2 kommer i fokus med en gang. Minus til KG at hun kun sier korrigering, og ikke at det ble satt inn nye. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 4. februar 2020 #8 Del Skrevet 4. februar 2020 Faren til SE gjør det til en persondebatt. Ikke overraskende. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 4. februar 2020 #9 Del Skrevet 4. februar 2020 Haha, faren til SE mener at hun ikke kom tilbake med større rumpe.... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #10 Del Skrevet 4. februar 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan hun være på Kristins side, når hun selv fronter det meste av plastisk kirurgi? Anonymkode: 17dee...03a Hun frontet det, i fortid. Nå tar hun jo veldig avstand fra å snakke åpent om det. Hun har bl.a nevnt at hun vil være et godt forbilde for småsøsknene. Anonymkode: 1d5f0...6b8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #11 Del Skrevet 4. februar 2020 Uff. Tv2 drifter seg ut. Anonymkode: c9841...23c 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 4. februar 2020 #12 Del Skrevet 4. februar 2020 Nå kommer tv2 på banen og første de sier er at de er stolt av å ha henne som profil. Fordi hun gjør andre ting, og det viser en del av norsk virkelighet så er det greit. Og det er rumpekorrigerende. Også er hun en viktig stemme. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 4. februar 2020 #13 Del Skrevet 4. februar 2020 Ok, nå snakker jeg åpenbart med meg selv så håper noen andre deltar smart- eller etterpå 🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #14 Del Skrevet 4. februar 2020 Aldri i verden.. En dobbeltmoralist som Kristin orker jeg ikke. Er bare drama med hu der. Raad interesserer meg heller ikke. Anonymkode: 33097...be2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #15 Del Skrevet 4. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det blir vel ikke mye til debatt når Isabel nå støtter Kristin. P.S: Forkortelsen KG i overskriften din er ganske lett å misforstå for dem som ikke har så peiling på hva som skjer i influenser-verdenen. KG er jo også forkortelse for Kvinneguiden. Anonymkode: 1d5f0...6b8 hehehe det har du rett i, jeg trodde dette hadde noe med Kvinneguiden å gjøre og måtte lese to ganger før jeg skjønte at KG=Kristin ett-eller-annet på G? Anonymkode: 0036f...e24 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 4. februar 2020 #16 Del Skrevet 4. februar 2020 KG er utrolig bra, og tar tv2 godt. Tv2 ,aner de viser begge sier. Men serr: gjør de det? Og er dette en viktig oppgave? Tror de fleste her inne mener at det ikke er det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 4. februar 2020 #17 Del Skrevet 4. februar 2020 Nei, disse bloggerkranglene bryr jeg meg mildt sagt lite om. Helt utrolig at TV-kanalene lar disse jentene slippe til med alt mulig tull. Jeg synes de heller skal tie dem i hjel, men hvis det virkelig er dette folket vil ha er det vel det de får. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #18 Del Skrevet 4. februar 2020 Jeg er fullstendig enig med Kristin. Anonymkode: 21688...0e9 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 4. februar 2020 #19 Del Skrevet 4. februar 2020 Åhhh, IR er litt søt da. Hun ble nervøs og sliter med å svare. Men hun virker samtidig reflektert faktisk. Jeg kjenner ikke så mye til henne, så håper at hun står ved det hun sier. Nei, nå gir jeg med referatene her og venter på resten av KG 🙈 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 4. februar 2020 #20 Del Skrevet 4. februar 2020 Detta går tregt syns jeg. Faren tar igjen personfokuset. KG spiller tilbake, og jeg tror vi her er inne på kjernen: er det bedrifter eller er det personer? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå