AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #1 Skrevet 4. februar 2020 Vi feiret barnets bursdag og hadde på kamera- opptak. Etterhvert glemmer nok disse foreldrene at kameraet går, for når jeg ikke er tilstede, så baksnakker de både barnet mitt og hele familien, samt hjemmet vårt og feiringen Hvordan forholde meg til dette? Anonymkode: 99f7c...b5e
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #2 Skrevet 4. februar 2020 Hva sa de da? Anonymkode: 06942...303
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #3 Skrevet 4. februar 2020 Du driter i det. Anonymkode: 8c110...e66 3
Fjaselina Skrevet 4. februar 2020 #4 Skrevet 4. februar 2020 Det er ingenting du kan gjere med det, du skulle nok ikkje hatt kameraovervåking av selskapet og gjestane. 21
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #5 Skrevet 4. februar 2020 Du sletter tapen og glemmer det. Ikke lov å ta opptak av samtaler, lær deg at ikke alle liker deg og ditt. Anonymkode: 37007...790 18
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #6 Skrevet 4. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi feiret barnets bursdag og hadde på kamera- opptak. Etterhvert glemmer nok disse foreldrene at kameraet går, for når jeg ikke er tilstede, så baksnakker de både barnet mitt og hele familien, samt hjemmet vårt og feiringen Hvordan forholde meg til dette? Anonymkode: 99f7c...b5e Vet du hva, jeg hadde sagt til de at det var mye rart som havnet på videoopptaket. Jeg hadde også blitt ganske sur og hadde ikke ønsket å være venner med de. Når folk snakker negativt om en så ønsker de i bunn og grunn ikke deg godt, og de ønsker ikke være venner. Det er ikke hyggelige folk som gjør sånt. Anonymkode: 70512...705 31
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #7 Skrevet 4. februar 2020 Jeg filmet mens barnet fikk bursdagskake, så har filmen bare rullet og gått. Ikke en bevisst gjerning. Men, de sa helt ekstreme ting. Tenker på det hele tiden Anonymkode: 99f7c...b5e 6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #8 Skrevet 4. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vet du hva, jeg hadde sagt til de at det var mye rart som havnet på videoopptaket. Jeg hadde også blitt ganske sur og hadde ikke ønsket å være venner med de. Når folk snakker negativt om en så ønsker de i bunn og grunn ikke deg godt, og de ønsker ikke være venner. Det er ikke hyggelige folk som gjør sånt. Anonymkode: 70512...705 Takk Kandkje jeg rett og slett kan konfrontere de med det? Utrolig dritt at våre barn klmmer til å gå på skole sammen igså Anonymkode: 99f7c...b5e 6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #9 Skrevet 4. februar 2020 Hva sa de da? Hvis det plager deg veldig, så kan det være greit å få det ut av systemet og bare si ifra at du fikk med deg alt de sa, og at du ikke satte pris på det. Da har du stått opp for deg selv, og tatt tilbake noe av selvfølelsen! Respektløst av de. Anonymkode: e2066...2bb 25
Gjest loveli Skrevet 4. februar 2020 #10 Skrevet 4. februar 2020 (endret) Ble nysgjerrig på hva de sa. Uansett kan du jo snakke med dem og si ifra at du har på tape at de har sagt ting om dere. Jeg er konfliktsky og hadde bare blitt lei meg. Men jeg er realist og vet at det er vanlig å baksnakke. Det uvanlige er å få vite hva folk sier helt uten filter. 😛 Endret 4. februar 2020 av loveli
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #11 Skrevet 4. februar 2020 Gjør det Ts. Man skal ikke finne seg i dritt. Bare si som vedkommende over; mye rart havnet på videopptaket, og at det du overhørte ikke settes pris på/var sårende. Jeg hadde gjort det selv. Lykke til! Anonymkode: 67065...69d 18
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #12 Skrevet 4. februar 2020 Ts her Det gikk på at vi som foreldre garantert kun var sammen fordi vi to ikke har råd til å bo hver for oss, at barnet vårt garanter har en diagnose (4 år), og at de gruer seg til den dagen deres barn blir invitert til oss for lek, for da må de invitere tilbake. At barnet vårt har et rart utseende og at det ikke er rart med tanke på mitt utseende. De snakket om at mannen min sikkert er utro. Samt hvor utrolig trist hjem vi har. Ved litt av samtalen så er det også barn til stede (ja, de er kun 4 år, men likevel..) Heldigvia var ikke mitt barn i stua da alt dette ble sagt Anonymkode: 99f7c...b5e 8
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #13 Skrevet 4. februar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk Kandkje jeg rett og slett kan konfrontere de med det? Utrolig dritt at våre barn klmmer til å gå på skole sammen igså Anonymkode: 99f7c...b5e Hva sa de da? Kommer litt ann på hvor stygt de prater, om du bør konfrontere eller ikke😊 Anonymkode: fb7d4...149
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #14 Skrevet 4. februar 2020 Nei fyy fader. Konfronter!!!! 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her Det gikk på at vi som foreldre garantert kun var sammen fordi vi to ikke har råd til å bo hver for oss, at barnet vårt garanter har en diagnose (4 år), og at de gruer seg til den dagen deres barn blir invitert til oss for lek, for da må de invitere tilbake. At barnet vårt har et rart utseende og at det ikke er rart med tanke på mitt utseende. De snakket om at mannen min sikkert er utro. Samt hvor utrolig trist hjem vi har. Ved litt av samtalen så er det også barn til stede (ja, de er kun 4 år, men likevel..) Heldigvia var ikke mitt barn i stua da alt dette ble sagt Anonymkode: 99f7c...b5e Anonymkode: fb7d4...149 27
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #15 Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva sa de da? Kommer litt ann på hvor stygt de prater, om du bør konfrontere eller ikke😊 Anonymkode: fb7d4...149 Se lengre opp Anonymkode: 99f7c...b5e
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #16 Skrevet 4. februar 2020 Æsj så ekkel oppførsel. Blir trist av å vite at det finnes så ondskapsfulle mennesker. Jeg ville konfrontert. Anonymkode: 0d048...c94 18
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #17 Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei fyy fader. Konfronter!!!! Anonymkode: fb7d4...149 Har ikke lyst til å gå inn på det de sa, krangle med de. Kanskje jeg bare skal si noe sånt som at det ble sagt en del under bursdagen, som nok ikke var ment for våre ører? Anonymkode: 99f7c...b5e 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #18 Skrevet 4. februar 2020 Atte hæææ! Eier de ikke skamvett! Klarte de å lire av seg alt det råtne der på den korte tiden. Vet du hva, de der er ikke noe å samle på! De der kan du lett heve deg laaaangt over! Anonymkode: 2da78...ab8 27
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #19 Skrevet 4. februar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her Det gikk på at vi som foreldre garantert kun var sammen fordi vi to ikke har råd til å bo hver for oss, at barnet vårt garanter har en diagnose (4 år), og at de gruer seg til den dagen deres barn blir invitert til oss for lek, for da må de invitere tilbake. At barnet vårt har et rart utseende og at det ikke er rart med tanke på mitt utseende. De snakket om at mannen min sikkert er utro. Samt hvor utrolig trist hjem vi har. Ved litt av samtalen så er det også barn til stede (ja, de er kun 4 år, men likevel..) Heldigvia var ikke mitt barn i stua da alt dette ble sagt Anonymkode: 99f7c...b5e Det der syns jeg hørtes helt grusomt ut. De kan fort oppdra mobbere! Anonymkode: 55061...d21 21
Rullerusk Skrevet 4. februar 2020 #20 Skrevet 4. februar 2020 Hva sier mannen din? De sier utrolig mye stygt, men de anklager faktisk mannen din for å være utro. Det er nesten enda drøyere...... Hva slags foreldre er dette her? De er jo verre en 14-årringer! Kjenner du dem fra før? Regner med det er en liten plass..... 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå