AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #1 Skrevet 4. februar 2020 Åpnet en blokk fetaost for en uke siden og spiste av den nå. Den greske typen. Angrer nå for tror den var blitt dårlig. Smakte litt gjær men så fin ut. Noen som vet hvor lenge den er holdbar etter åpning? Anonymkode: bceb3...fbe
visp Skrevet 4. februar 2020 #2 Skrevet 4. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åpnet en blokk fetaost for en uke siden og spiste av den nå. Den greske typen. Angrer nå for tror den var blitt dårlig. Smakte litt gjær men så fin ut. Noen som vet hvor lenge den er holdbar etter åpning? Anonymkode: bceb3...fbe Man smaker fort om fetaost har blitt sur. Ta en liten bit. Den smaker vondt lenge før den ser gammel ut. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #3 Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, visp skrev: Man smaker fort om fetaost har blitt sur. Ta en liten bit. Den smaker vondt lenge før den ser gammel ut. Har allerede spist og den smakte litt rart. Er det farlig?? Anonymkode: bceb3...fbe
visp Skrevet 4. februar 2020 #4 Skrevet 4. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har allerede spist og den smakte litt rart. Er det farlig?? Anonymkode: bceb3...fbe Jeg har gått på en smell der mange ganger (og spist opp på trass). Har aldri blitt dårlig.
applestories Skrevet 4. februar 2020 #5 Skrevet 4. februar 2020 Om jeg åpner en deler jeg resten i biter og legger i olje, gjerne et Apetina-glass som er tomt for ostebiter. Bare pass på at ikkenoe stikker opp av oljen, da smaker det fort fælt. Bør kanskje nevnes at jeg ikke har prøvd dette med ekte fetaost.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #6 Skrevet 4. februar 2020 Akkurat nå, applestories skrev: Om jeg åpner en deler jeg resten i biter og legger i olje, gjerne et Apetina-glass som er tomt for ostebiter. Bare pass på at ikkenoe stikker opp av oljen, da smaker det fort fælt. Bør kanskje nevnes at jeg ikke har prøvd dette med ekte fetaost. Men kan man bli syk av dårlig fetaost eller er det bare at smaken ikke blir god etter en viss tid? Anonymkode: bceb3...fbe
applestories Skrevet 4. februar 2020 #7 Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men kan man bli syk av dårlig fetaost eller er det bare at smaken ikke blir god etter en viss tid? Anonymkode: bceb3...fbe Blir vel ikke sykere av gammel fetaost enn av gammel melk. Uvel ja, men har vanskelig for å skjønne at man skal bli syk av geitemelk eller sauemelk om man ellers tåler det.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #8 Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, applestories skrev: Blir vel ikke sykere av gammel fetaost enn av gammel melk. Uvel ja, men har vanskelig for å skjønne at man skal bli syk av geitemelk eller sauemelk om man ellers tåler det. Tenkte om det kunne oppstå farlige bakterier eller noe.. er litt hysterisk 😂 Anonymkode: bceb3...fbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå