Gjest Warrior Skrevet 4. februar 2020 #1 Skrevet 4. februar 2020 Skulle tro noen forventer at man sitter med mobilen og svarer på meldinger hele dagen. Slitsomt. De fleste svarer når de har tid, men noen maser når de ikke får svar. Så er det noen som maser om date og jeg har sagt det kan vi helt sikkert en gang. Noen som selvfølgelig måtte få seriøse følelser for meg. Egentlig orker jeg ikke noe seriøs dating nå, så jeg svarer ikke alltid. Skjer også de ringer. Da får jeg meldinger om hvorfor jeg ikke svarer, blir forvirra, skjønner nå du ikke vil svare meg, vil du ikke ha kontakt, er jeg ikke bra nok for deg osv + triste smileyer og gråte smiley. For å gi meg dårlig samvittighet! Har svart flere ganger jeg sliter litt nå og det blir lite svar fra meg. Likevel tar ikke noen hintet! Orker ikke dating og mas nå. Må det alltid ende i blokkering for å få fred? Er jeg virkelig fæl som ikke svarer enkelte på flere dager selv om jeg har lest meldingene?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #2 Skrevet 4. februar 2020 Si det rett ut på en hyggelig måte at du ikke er interessert. Anonymkode: ece29...816 2
Gjest Warrior Skrevet 4. februar 2020 #3 Skrevet 4. februar 2020 Joa, men jeg blir jo alltid den slemme som sårer folk. Hvorfor kan ikke folk skjønne at jeg ikke orker mas om dating og tull når de får lite eller ingen svar?
Gjest Warrior Skrevet 4. februar 2020 #4 Skrevet 4. februar 2020 Ingen som vet hvorfor noen aldri tar et hint? Blir faen meg stressa av sånt og stress gjør meg mer irritert og forbanna enn jeg er.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #5 Skrevet 4. februar 2020 Jeg vet hvordan det er... blir og kjempe stressa av at noen forventer mer av meg enn jeg klarer å gi. Anonymkode: 31325...f88
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. februar 2020 #6 Skrevet 4. februar 2020 Noen forstår det bare ikke, det beste er å si ting rett ut.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #7 Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, Luna Llena skrev: det beste er å si ting rett ut. Ja, det er som regel det.. Så slipper man å gjette på hva som menes. Men det virker jo som om trådstarter har vært ganske tydelig i dette tilfellet. Anonymkode: 0dc22...ec9
Gjest Warrior Skrevet 4. februar 2020 #8 Skrevet 4. februar 2020 Jeg har jo vært ærlig og sagt det blir lite svar fra meg, men likevel kommer det mer mas og svarer jeg ikke så kommer det svar for at jeg skal få dårlig samvittighet. 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet hvordan det er... blir og kjempe stressa av at noen forventer mer av meg enn jeg klarer å gi. Anonymkode: 31325...f88 Ja det er slitsomt når folk ikke kan forstå. Er jo stressa fra før for tiden pga psyken og dårlige minner så kommer sånt mas i tillegg😫
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #9 Skrevet 4. februar 2020 Hvorfor er det alltid noen som aldri kan si ting direkte og rett ut???!! Anonymkode: 3c903...a2b 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #10 Skrevet 5. februar 2020 Jeg svarer heller ikke på flere dager, noen ganger ikke flere uker. Men jeg legger heller ikke aksjer og gir de komplimenter og flørter de gangene vi snakker. Jeg er ikke på et sted jeg kan ha kjæreste og da unngår jeg å flørte og bruke de som chattvenn når jeg kjeder meg også. Høres ut som du tidvis har flørtet ganske heftig med disse damene siden de får følelser for deg og er så gira på noe mer. Anonymkode: c6af5...e3f 1
Gjest Warrior Skrevet 5. februar 2020 #11 Skrevet 5. februar 2020 Har ikke flørtet, må da gå an å være litt høflig uten den blir sett på som flørting. Ellers snakker jeg rett fra levra. Så ingen flørting.
Castor Troy Skrevet 5. februar 2020 #12 Skrevet 5. februar 2020 23 timer siden, Warrior skrev: Skulle tro noen forventer at man sitter med mobilen og svarer på meldinger hele dagen. Slitsomt. De fleste svarer når de har tid, men noen maser når de ikke får svar. Så er det noen som maser om date og jeg har sagt det kan vi helt sikkert en gang. Noen som selvfølgelig måtte få seriøse følelser for meg. Egentlig orker jeg ikke noe seriøs dating nå, så jeg svarer ikke alltid. Skjer også de ringer. Da får jeg meldinger om hvorfor jeg ikke svarer, blir forvirra, skjønner nå du ikke vil svare meg, vil du ikke ha kontakt, er jeg ikke bra nok for deg osv + triste smileyer og gråte smiley. For å gi meg dårlig samvittighet! Har svart flere ganger jeg sliter litt nå og det blir lite svar fra meg. Likevel tar ikke noen hintet! Orker ikke dating og mas nå. Må det alltid ende i blokkering for å få fred? Er jeg virkelig fæl som ikke svarer enkelte på flere dager selv om jeg har lest meldingene? Noen mennesker må rett og slett blokkeres og ignoreres. I verste fall besøksforbud
Gjest Warrior Skrevet 5. februar 2020 #13 Skrevet 5. februar 2020 13 minutter siden, Castor Troy skrev: Noen mennesker må rett og slett blokkeres og ignoreres. I verste fall besøksforbud Det er ikke alle jeg vil blokkere og bryte alt kontakt med, men når de skal mase sånn, ikke ta et hint, og ikke vil forstå at jeg ikke orker noe date nå så er visst det eneste utvei ja.
Castor Troy Skrevet 5. februar 2020 #14 Skrevet 5. februar 2020 Akkurat nå, Warrior skrev: Det er ikke alle jeg vil blokkere og bryte alt kontakt med, men når de skal mase sånn, ikke ta et hint, og ikke vil forstå at jeg ikke orker noe date nå så er visst det eneste utvei ja. Ja har nylig vært borti det samme selv. Mennesker som ikke har sosiale antenner som har kortvarige vennskap og relasjoner som alltid ender brutalt.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #15 Skrevet 5. februar 2020 Før brydde jeg meg, fikk dårlig samvittighet, ikke nå lenger. Sier rett ut om jeg ikke er interessert, på en grei måte. Ikke mitt problem om dem da ikke skjønner. Om de kjører på med triste gråtefjes og slikt lenge etterpå så sier jeg at det er vel på tide å være voksen. Eller de som kommer med "er jeg ikke bra nok?" Da sier jeg du er sikkert bra nok, men betyr ikke at jeg er intressert i deg. Anonymkode: 46f31...df2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #16 Skrevet 5. februar 2020 På en måte forstår jeg deg, fordi det har vært et forjævelig hassle med menn som aldri gir seg fra jeg var 13-30, og det er verre enn noen gang. I motsetning til deg svarer jeg avvisende, men høflig. Det er aldri bra nok, og jeg må ofte tåle at de blir desperate og sender så mye at jeg må blokkere dem, det er jævelig irriterende for jeg ville aldri oppført meg sånn. Men! Det er to ganger jeg ikke har tatt et hint, og det har vært de to jeg var forelsket i. Hadde de ignorert eller avvist meg hadde jeg selvsagt backet unna, men de var heller oppmuntrende, svarte ofte med «😉» og «😘», og om jeg spurte om å treffes igjen snart svarte de «Gjerne det», eller «Selvsagt 😍». Så hørte jeg ikke noe, så jeg spurte om de ikke var interessert. Da svarte de «Liker å høre fra deg 😊», altså skrev de ikke at de ikke var interessert, men ikke at de var det heller. Og det viste seg at ingen var interessert og liksom hintet om dette 🙄 Er du av denne typen fortjener du mas, det er nemlig å holde folk på gress og er rett og slett ræva gjort ovenfor den som er interessert. Anonymkode: 57470...9a3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå