Gå til innhold

Har dere safe hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere safe hjemme, og hva har dere i så fall i den? Jeg vurderer å kjøpe meg en safe. Er det lurt eller er det egentlig ikke noe vits å bruke penger på?

(Jeg var litt usikker på hvor jeg skulle legge ut dette, så hvis det er feil beklager jeg det.)

Anonymkode: 3a43d...85d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har safe. Oppbevarer bunadssølv, dyre klokker, dokumenter og noe jeg har arvet i den. Den er ikke full, og lar alikevel verdisaker ligge å slenge. Men var noe med at det var stas å ha en Franz Jäger, dog ikke like gammeldags og kul som i Olsenbanden. 

Er ganske så lik denne. 

https://www.safedirekte.no/products/franz-jager-162-lg

Hadde nok klart meg like bra uten safe i huset. Den er brannsikker påstår de, så det er jo bra. 

Anonymkode: cd3d0...788

• Liker 1
Skrevet

Nei har ikke noe å stjele. Den som bryter seg inn hos oss blir nok skuffet.

Anonymkode: b15ec...049

Skrevet

Har våpenskap med en liten safe inni. 

Anonymkode: 23c59...59d

Skrevet

Har etter forrige eiere av huset, som lot safen stå. Aldri brukt, nå etter 2 år...

Anonymkode: f9579...f8b

Skrevet

Ja, murt inn i betong. Det er gjemt bak et skap, som må skyves 3 ledd til siden. Har pass, smykker, penger, og diverse i safen. Den er brann og skuddsikker. 

Anonymkode: 2ca06...f0b

Skrevet

Ja det er greit å ha en safe til dyre smykker, klokker eller oppbevaring av kontanter. Den er skjult, brannsikker og selv om noen skulle finne den er det ikke lett å få åpnet den eller tatt den med seg. Da vet jeg også hvor verdisakene er til en hver tid

Skrevet

Har våpenskap, men lurer på å kjøpe et skap til å ha verdisaker i. Har nå i bankboks :) 

Anonymkode: 5d789...7f7

Skrevet (endret)

Ja, det har vi. Med skytevåpen, ammunisjon og div verdisaker i. :) 

Endret av LeneXCII
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, har ikke brukt for det.

Skrevet

Har ikke safe, men stort våpenskap der vi også oppbevarer bunadsølv og viktige papirer. I tillegg har jeg skannet alle viktige papirer og lagret dem i DropBox.

Anonymkode: c2f7d...709

Skrevet

Nei, ser ikke vitsen, med tanke på hva en slik safe koster, vil jeg ikke lenger ha noe å ha inni det. :P 

Anonymkode: e87b4...411

Skrevet

Vi har også våpenskap som vi bruker både som våpenskap og safe. 

Anonymkode: cdaad...e50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...