Gå til innhold

Noen som har erfaring med seng fra North (Møbelringen) ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo mange forskjellige prisklasser, men tenker en av de litt dyrere modellene. Trenger ny seng, må være faste madrasser. 

Finner lite info på nett men de ser jo ganske greie ut. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Northbeds og er veldig fornøyd. Disse madrassene er et hakk mykere enn f.eks Svane og Jensen sine senger, så hvis du vil ha fast bør du kanskje gå for det hardeste madrassen som er fast pluss 🙂

Anonymkode: b8466...255

Skrevet

Takk for svar 😊 vet du hvilken modell du har? Har sett på 6814 og 7110.

Skrevet
På 4.2.2020 den 19.18, Kamelia83 skrev:

Takk for svar 😊 vet du hvilken modell du har? Har sett på 6814 og 7110.

Har 6814 :-)

Anonymkode: b8466...255

Skrevet

Fikk en 6814 med fast madrass levert på mandag. Foreløpig fornøyd, men aner jo ikke noe om hvordan den holder seg over tid. De er jo såpass nye på markedet at det ikke er lett å finne info om de. 7110 var det ingen av butikkene i området som hadde i utstilling, men vi prøvde både 6814, 6729, 6301 i tillegg til diverse fra Svane, Wonderland og Jensen.

Vi hadde en 10 år gammel svane seng, der overmadrassen ikke hadde noe spenst igjen, og hovedmadrassen hadde fått en skikkelig dump. Allikevel var den for fast både for skuldre og hofte, og jeg våknet opp med vond korsrygg. Hovedgrunnen til at vi endte opp med en North seng var at det faktisk var mulig å kjenne forskjellene mellom de ulike sonene, og nå synker endelig hofta nok ned til at jeg ligger behagelig. .

Skrevet

Tusen takk for svar 😊 har nå bestilt en 6814 i x-fast så håper jeg den holder seg fast en stund. Prøvde fast i butikken og den kjentes veldig god ut, var den vi likte aller best av alle merker. Men kunne vært litt fastere så bestilte x-fast 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...