Gå til innhold

Når ts svarer på eget innlegg som anonym

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjennomskuer dere det? Hvordan?

Anonymkode: 3396c...b3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ved å se på koden helt nederst i innlegget ditt.

Endret av EvaLena
Skrevet
Akkurat nå, EvaLena skrev:

Ved å se på koden helt nederst i innlegget ditt.

Nei, det var ikke det jeg mente. Eks: jeg poster et innlegg med mitt vanlige nick. Så besvarer jeg innlegget som AB.

Skrevet

Er det egentlig mulig å avsløre dette?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, det var ikke det jeg mente. Eks: jeg poster et innlegg med mitt vanlige nick. Så besvarer jeg innlegget som AB.

Veldig ofte er det lett å gjenkjenne skrivemåte og ordlegging.

• Liker 8
Skrevet
Akkurat nå, EvaLena skrev:

Veldig ofte er det lett å gjenkjenne skrivemåte og ordlegging.

Jeg ble beskyldt for å være TS av flere i en tråd en gang uten at jeg var det. Ble så oppgitt at jeg gadd ikke svare engang 😅

Anonymkode: be07a...cd4

• Liker 6
Gjest Elseby13
Skrevet

Jeg pleier å skjønne det når en person plutselig er påfallende enig med ts og i tillegg har akkurat samme skrivefeil eller måte å utrykke seg på.

Skrevet

Mod’ene har vel mulighet til å se dette relativt enkelt?

• Liker 2
Skrevet

Før trodde jeg anonym bruker var et nickname og at alle innlegg kom fra samme person. Trodde denne personen hadde alvorlige psykiske problemer 😂

• Liker 11
Skrevet
3 minutter siden, Castor Troy said:

Før trodde jeg anonym bruker var et nickname og at alle innlegg kom fra samme person. Trodde denne personen hadde alvorlige psykiske problemer 😂

Har man  6445944 innlegg har man alvorlige problemer.

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, 000VF000 skrev:

Har man  6445944 innlegg har man alvorlige problemer.

Ja synes denne anonym bruker var svært så produktiv og hadde meninger som spente over hele registeret 

• Liker 6
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble beskyldt for å være TS av flere i en tråd en gang uten at jeg var det. Ble så oppgitt at jeg gadd ikke svare engang 😅

Jeg ble også beskyldt for det samme, tror det va fordi jeg var enig med ts og ikke den personen som beskyldte meg😂 

Skrevet

Vel nå får vi se. Jeg er ts. Og har postet et innlegg over under mitt faste nick. Jvem er jeg?

• Liker 1
Skrevet

Har man dårlig språk og ord eller tegn man konsekvent staver eller bruker feil, så er det veldig lett å kjenne igjen noen. 

Anonymkode: eacf3...a28

• Liker 1
Skrevet

Moderatorene er vel de eneste som ser det. 

Anonymkode: ff53b...db8

Skrevet
34 minutter siden, Castor Troy skrev:

Ja synes denne anonym bruker var svært så produktiv og hadde meninger som spente over hele registeret 

🤣

Anonymkode: 9a029...a76

• Liker 3
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel nå får vi se. Jeg er ts. Og har postet et innlegg over under mitt faste nick. Jvem er jeg?

Elseby13?

Anonymkode: f0cf2...7d1

• Liker 2
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg gjør det veldig ofte. Det er forøvrig ikke lov å diskutere i en tråd med både sitt nick og ab så jeg pleier som oftest å rapportere det jeg oppdager.

Anonymkode: 12e75...e23

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenkte mitt i en tråd som var skrevet av anonym og hadde en del logiske brister. Da det ble litt roligere etter flere sider kom det plutselig en person med nick som hadde en kjempelang post med ganske alternative greier. TS var helt revet med og disse avvikende ideene var akkurat det han mente.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt for mange her som er opptatt av å være politi fremfor å diskutere sak.. 

Anonymkode: eeda5...ada

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...