AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #1 Skrevet 4. februar 2020 Synes dette var ganske skremmende. Anonymkode: 08f78...0e4 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #2 Skrevet 4. februar 2020 Ja menn er noen drittsekker, de tar sjeldent overgrep seriøst. Det er menn som latterliggjør menn for å ha blitt voldtatt og mistror kvinner for å ha blitt voldtatt. Anonymkode: 940e8...b18 5
Castor Troy Skrevet 4. februar 2020 #3 Skrevet 4. februar 2020 Et godt eksempel på dette er hvis en kvinnelig lærer har sex med en ung gutt, da blir gutten sett på som en heldiggris og folk misunner han og ler det bort. Er det derimot en mannlig lærer som har hatt sex med en ung jente er det ingen som fleiper det bort, da er det bare kriminelt. 2
Castor Troy Skrevet 4. februar 2020 #4 Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tar ikke menn voldtekt alvorlig når en kvinne er innblandet, enten som overgriper eller offer? Det er fordi det gir manndommen en solid knekk å oppleve overgrep, og det er flaut og ydmykende. Derfor vil vel heller mange menn tie eller fleipe det bort, en å innrømme at de føler seg krenket og misbrukt. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #5 Skrevet 4. februar 2020 14 minutter siden, Castor Troy skrev: Er det derimot en mannlig lærer som har hatt sex med en ung jente er det ingen som fleiper det bort, da er det bare kriminelt. Desverre så er det like mye bortfleiping og bagatellisering den veien og. Men på en annen måte, for da går holdningene mere i at jenta lyver, at jenta angret seg fordi hun ikke fikk bedre karakterer allikevel, at jenta ba om det som bydde seg frem osv 🙁 Menns bagatellisering av overgrep må stoppe! Anonymkode: 940e8...b18 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #6 Skrevet 4. februar 2020 Akkurat nå, Castor Troy skrev: Det er fordi det gir manndommen en solid knekk å oppleve overgrep, og det er flaut og ydmykende. Derfor vil vel heller mange menn tie eller fleipe det bort, en å innrømme at de føler seg krenket og misbrukt. Nå snakket jeg ikke om offeret, men om alle de mennene som reagerer når et voldtektsoffer står fram. Eksempelvis bildeserien jeg postet. Voldtekt er forferdelig ydmykende og nedbrytende for alle voldtektsofre, uansett kjønn. Det er desverre ikke helt uvanlig at voldtektsofre selv dysser ned alvoret i voldtekten en stund etter de har stått frem, pga de holdningene de møtes med av omverdenen. En negativ victimblamende eller latterliggjørende kommentar veier mer enn ti støttende. Ingen overgrepsofre skal måtte behøve å bli møtt med bagatellisering eller victimblaming, det er nettopp dette som bidrar til at mange ikke forteller om misbruket 💔 Anonymkode: 940e8...b18 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #7 Skrevet 4. februar 2020 Ingen av de 13 mennene Rannveig Svendby dybdeintervjuet, kunne tenke seg å snakke med noen om overgrepet eller anmelde det til politiet. https://www.aftenposten.no/norge/i/GGlbV/forskere-seksuelle-overgrep-mot-menn-er-sterkt-underrapportert Anonymkode: 48394...72b 2
Gjest Warrior Skrevet 4. februar 2020 #8 Skrevet 4. februar 2020 Blir kvalm..Verden er et iskald sted.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #9 Skrevet 4. februar 2020 1 time siden, Castor Troy skrev: Et godt eksempel på dette er hvis en kvinnelig lærer har sex med en ung gutt, da blir gutten sett på som en heldiggris og folk misunner han og ler det bort. Er det derimot en mannlig lærer som har hatt sex med en ung jente er det ingen som fleiper det bort, da er det bare kriminelt. Det er vel menn som snakker om at de misunner?? Alle kvinner jeg kjenner hadde tenkt at det var sykt. Og de kvinnelige læreene er ikke normale oppegående mennesker. Så hva var poenget her? Og en 13 åring er ikke et mann, men en gutt. Altså et barn! Anonymkode: 6bb72...6ec 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #10 Skrevet 4. februar 2020 34 minutter siden, Warrior skrev: Blir kvalm..Verden er et iskald sted. Word. Anonymkode: 6bb72...6ec
Kragebein Skrevet 6. februar 2020 #11 Skrevet 6. februar 2020 Tråden er ryddet for brudd på opphavsretten, spekulasjoner, krenkende innlegg og svar til dette. Kragebein, adm
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #12 Skrevet 6. februar 2020 3 timer siden, Kragebein skrev: Tråden er ryddet for brudd på opphavsretten, spekulasjoner, krenkende innlegg og svar til dette. Kragebein, adm Hei, bildene jeg postet er ikke brudd på opphavsretten. Og jeg vil ha meg frabedt advarselen jeg fikk for dette. Utrolig dumt at trådens mest nyttige innlegg ble slettet! Anonymkode: 940e8...b18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå