AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #1 Skrevet 4. februar 2020 Hei. Ønsker gjerne tips ifra dere menn og kvinner som har vært igjennom dette, seksualitet og nærhet under graviditet og tiden etter. Er 14 + uker påvei og vet det vil komme en tid med mindre sex enn normalen. Vi har allerede litt mindre sex og det gjør meg frustrert men jeg skjønner jo hvorfor. 🥺 Er så redd for at vi skal ende opp som et par som aldri har sex, det blir jeg ikke og overleve. Hvordan løste dere tiden med mindre sex? Anonymkode: 51ad0...391
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #3 Skrevet 5. februar 2020 Vi hadde bra med sex langt inn i graviditeten. Var litt mindre helt på slutten, og gikk noen uker etter fødsel før vi hadde igjen. Jeg som mann var kanskje den som holdt mest igjen, spesielt mot slutten. Ikke fordi jeg var redd for noe, men mest av alt at det bare føltes litt rart. Anonymkode: 1d0db...f50
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #4 Skrevet 5. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi hadde bra med sex langt inn i graviditeten. Var litt mindre helt på slutten, og gikk noen uker etter fødsel før vi hadde igjen. Jeg som mann var kanskje den som holdt mest igjen, spesielt mot slutten. Ikke fordi jeg var redd for noe, men mest av alt at det bare føltes litt rart. Anonymkode: 1d0db...f50 Tusen takk for svar ❤ Skal prøve og ikke over analysere Ts Anonymkode: 51ad0...391
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå